Keresés

Félmillióan követik, ahogy visszarepíti a világmárkákat a '80-as évekbe

Kostya Petrenko ukrán grafikussal beszélgettünk, aki ismert márkák logóit alkotja újra a '80-as évek stílusában.

Megújul az Artisjus logója és arculata

Az arculatfrissítést a digitális jelenlétre való felkészülés és a vizuális trendek változása tette indokolttá.

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.

Megújult az Őrségi Nemzeti Park logója

Az új embléma a nemzeti park hagyományos értékeit ötvözi a mai megjelenéssel.

55 év után arculatot vált az Akadémiai Kiadó: új logót mutattak be

Az Akadémiai Kiadó 1969 óta használta kiadványain ikonikus logóját, amely most az online tartalomkészítés térnyerése miatt esett át frissítésen.

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

Logan Paul energiaital márkája megállapodást kötött a WWE-vel

Az új partnerség részeként a Prime logó a ring közepén bukkant fel.