A Baileys megalkotta a Baileys Sound Scales nevű weben elérhető alkalmazását, aminek segítségével nem kell többé azon aggódni, hogy mi lesz a húsvéti ünnepek után a maradék likőrrel.

Írország egyik legsikeresebb nemzetközi márkája, a Baileys a technológia varázsához fordult, hogy segíthessen a likőr rajongóinak felhasználni minden egyes cseppet, ami az üveg alján marad. A márka egy alkalmazást fejlesztett ki, melynek segítségével alternatív lehetőséget javasol a krémes alkoholos ital felhasználására, sőt azt is meg tudja mondani, hogy mennyi Baileys maradt az adott üveg alján – közölte az Adworld.

A WPP holding társaság tulajdonában lévő VML által tervezett „Baileys Sound Scales” egy hazánkban is elérhető egyedi webes alkalmazás, amely érzékeli a hanghullámokat, ha az adott likőr rajongó átfúj az üveg száján. A technológia segítségével körülbelül ötven mililiteres pontossággal meghatározható, hogy mennyi maradt a Baileys-es üvegben. Amikor valaki óvatosan ráfúj a palack tetejére, a Baileys Sound Scales nem csak azt árulja el, hogy mennyi likőr bújik a palack aljában, hanem néhány kényezhető receptet is javasol a maradék ital felhasználására, amellyel a mindennapok megérdemelt hedonizmusát lehet kimaxolni. A márka oldalán elérhető alkalmazás olyan receptelet javasol, mint a például a Baileys-el megspékelt sajttorta, a szezonális likőrös húsvéti shake vagy a Baileys-es Espresso Martini.

A kampány részeként a VML fizetős médiatartalmat is készített, melyben bemutatja, hogy hogyan működik a webes Baileys tanácsadó. A Wilson Hartnell PR-ügynökség támogatásával a Baileys két ír influenszerrel, Donal Skehannal és Mark Rodgersszel is együttműködött, hogy a receptek kiegészüljenek különböző tartalmakkal is.

Hilary Quinn, a Diageo Ireland marketingigazgatója elmondta az újdonságokkal kapcsolatban:

Tudjuk, hogy az ír finomságok szerelmesei egyszerűen imádják a Baileys-t, és semmit sem szeretnek jobban, mint kávéba, fagylaltra csepegtetni azt, vagy finom süteményeket készíteni vele. Ezt szem előtt tartva egy egyedülálló újítást dolgoztunk ki számukra, hogy megtudják, mi maradt az üvegükben, és inspiráljuk őket néhány kényeztető recepttel a finomságokhoz.

Debbie Ellison, a VML UK kereskedelmi vezetője azt is elmondta, hogy az ünnepi időszakot követően, miután a Baileys vásárlása, fogyasztása a hatalmas kiugrást követően lecseng, az emberek sokszor bedugják a maradék italt az alkoholos szekrény legmélyére. A kampány megalkotói a webes alkalmazás ötletével ezen az üzleti kihíváson szerettek volna felülkerekedni.

A megoldásunk a kreatív képességeink tökéletes csúcspontja, amely összekapcsolja a márkaélményt, a vásárlói élményt és a kereskedelmet. Izgalmas látni, hogy a Baileys csatlakozik az új technológiák kipróbálásához, hogy ilyen módon inspirálja vásárlóit az új receptek kipróbálására.

(Borítókép: Phillip Faraone / Getty Images)

Címkék