Keresés

Know-How

„Hétfőn margarint adunk el, kedden lakást, szerdán munkáltatói márkát” – a Noguchi az Év Ügynöksége

A PREXA díjátadón az Év Ügynöksége címet elnyert Noguchi ügyvezető partnerei, Szántó Dániel és Szántó Balázs árulták el sikerük titkát.

2024 július 22.

„Azt sem tudtam, mit veszek át, aztán mondták, ez a fődíj” – interjú Varró Gabriellával PREXA-fődíjas kampányáról

A PREXA-fődíjjal jutalmazott kampány egy civil szervezet munkáját segíti: kihívásokkal teli, forrásokban szegény környezetben kreatív Varró Gabriella.

2024 július 20.

Kinek jár a jogdíj a mesterséges intelligencia komponálta dal után?

Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.

2024 július 19.

Földi Kata: „Rengeteg a kiaknázatlan terület a mérések terén”

A DKT működéséért felelős Egységes Digitális Mérésért Egyesület elnökségi tagját kérdeztük a közönségmérés helyzetéről, fontosságáról és jövőjéről.

2024 július 12.

A nemek közötti bérkülönbségek észrevétlenül rombolják a vállalatokat

Ezzel a problémával szinte minden ügynökség küzd – pedig van rá megoldás.

2024 július 10.

2024 július 6.

Így alakul át a luxusmárkák piaca

Komoly fejtörést jelent a luxuscikk-piacon, hogy a prémium márkák hogyan szolgálják ki a felső kategóriás ügyfeleket és érjék el az új fogyasztókat.

2024 július 1.

Ezek lesznek a 2024-es influenszer marketing trendek

Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is

2024 június 28.

A videóhirdetések térnyerése: ezt mutatják a globális és helyi trendek

A videó formátumú hirdetések népszerűsége töretlen mind a hirdetők, mind a fogyasztók körében.

2024 június 26.

Palcsó Sára: himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre

A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.

2024 június 25.

Turóczi András: „Nem győzni kell, hanem versenyképesnek maradni”

A globális platformokkal nem könnyű felvenni a versenyt, de nem lehetetlen.

2024 június 23.

Ezért fontosak a divatkiállítások és márkamúzeumok

Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal

2024 június 18.

Reszkethet az OpenAI – egy magyar szoftverben egyesült az Ég Istene és a modern technológia

Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

2024 június 13.

Ezek a reklámok úgy ütnek, hogy háborús fegyver lehetne belőlük

Összeszedtük az elmúlt évtizedek legnagyobb márkaháborúit és a legviccesebb fricskákat.

2024 június 11.

Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?

A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.

2024 június 7.

A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció

Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.

2024 június 6.

Már átléptük a Web3 küszöbét – de mi vár ránk a túloldalon?

Egyesek szerint olyan erejű változás előtt állunk, mint amilyet megjelenésekor az internet idézett elő.

2024 június 3.

Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja

A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.

2024 május 31.

Dove: a marketingvilág valódi szépsége

A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.

2024 május 27.

Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik

Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.

2024 május 22.

Az Amazon vezérigazgatója szerint a sikeres karrier kulcsa a jó hozzáállás

Véleménye szerint az előrelépés trükkje nem abban rejlik, hogy a leggyorsabbak vagy a legokosabbak legyünk.

2024 május 17.

„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?

A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.

2024 május 15.

Hogyan értelmezi újra a Z generáció a munkát – A gig gazdaság hatása

Az 2024-es munkaerőpiaci trendek közül a Z generáció bevonzása és megtartása a legnagyobb kihívások egyike a márkák körében.

2024 május 8.

Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya

Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.

2024 május 7.

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

2024 május 3.

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

2024 május 1.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.

2024 április 25.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

2024 április 19.

A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben

Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.