MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
szeptember 22., 06:46
Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?
Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.
szeptember 25., 14:00
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Az utóbbi időben a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt.
szeptember 20., 11:47
Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024
Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.
szeptember 18., 12:00
Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
szeptember 17., 16:30
Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
szeptember 17., 13:15
Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
szeptember 14., 06:46
Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
szeptember 13., 14:30
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
szeptember 11., 15:57
Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
szeptember 10., 11:46
Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára
Az AI Summit szakértő vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.
szeptember 8., 12:09
Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról
Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.
szeptember 8., 11:45
DOGZ Fesztivál és Konferencia kitelepülések - Galéria
szeptember 6., 06:45
Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni
A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.
szeptember 5., 16:00
Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra
A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.
szeptember 5., 11:00
Az írással válthatjuk meg a jövőt
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
szeptember 2., 14:00
A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
augusztus 30., 14:00
Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció
Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.
augusztus 25., 06:45
A látszatígéretek imázsromboló buktatói: lehet környezetbarát egy cég, ha a vezérigazgató magángéppel ingázik?
A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.
augusztus 24., 06:45
Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze
Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.
augusztus 23., 15:00
Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
/
2