június 14., 06:45
Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
Az új imázzsal a hazai fogyasztók is hamarosan találkozhatnak.
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.
A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.
A Tesco egy olyan módszert tesztel, amivel jelentősen csökkentheti az általa kibocsátott hulladékmennyiséget.
Állítása szerint a Nemzetközi Olimpiai Bizottság nem támogatja elég hatékonyan a sportolókat.
Magyarországon még sosem látott dalpremierrel készül Dzsúdló és a Pepsi.
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
Értesülések szerint az egyéves partnerség az e-kereskedelmi óriáscég eddigi legdrágább megbízása.
Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
A Bleu de Chanel parfüm kisfilmjében a történetmesélés szintet lép, így egy pillanatra azt is el lehet felejteni, hogy valójában egy reklámot nézünk
Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.
Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.
A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.
A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.