Keresés

Megvan a lista: ők a legjobb hazai tartalomgyártók

A közönség és a szakmai zsűri döntött a jelöltek sorsáról.

Miért inspirálja annyira a szépségipart a gasztronómia?

A gyümölcsillatú szájfények már igazi klasszikusnak számítanak, de a szépségtrendek mindig tartogatnak meglepetéseket.

Tényleg az AI-generált Jézusoké a jövő?

A Facebook algoritmusa tanul és változik, de egyáltalán nem biztos, hogy jó irányba.

Megyeri Dániel: „PR-szakemberből hamarabb lehet jó marketinges, mint fordítva”

A Lounge Group PR-divíziója Grand Stevie díjat kapott - többek között erről kérdeztük Megyeri Dánielt, az ügynökség kreatív vezetőjét.

Edward Bernays, a PR ősatyja, aki bevezette Freud tanait a marketingbe

Edward Bernays a demokrácia fenntartásának eszközeként tekintett a PR-ra.

Csirke Dániel: Olyan jól szól a Mátra, hogy erre egy egész kampányt lehet építeni

A Mediator zenei kampánya Grand Prix-díjat kapott a Golden Drumon. Az elismerés kapcsán Csirke Dánielt, az ügynökség kreatívigazgatóját kérdeztük.

Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?

Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.

Sátánista pániktól a Stranger Things-ig és tovább - 50 éves a Dungeons & Dragons szerepjáték

Vendégszerzőnk, Balázs Attila kalauzol el bennünket a legendás játék történetébe.

Miért lőttek ki a koncertjegyárak? Irracionális döntések is állnak a háttérben

Az irracionális döntések bármely piacot eltorzíthatják, és nem kizárt, hogy éppen ez történik most a koncertjegyek terén.

"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?

Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.

Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás

A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.

Így vélekednek a szakértők a tartalomgyártók díjátadójáról

A Creator Awards zsűritagjait kérdeztük arról, miért fontos elismerni az influenszerek munkáját.

Varjassy Dóra: "Egyre nehezebb felhasználói tartalmak gyártására bírni a fogyasztókat"

A felhasználói tartalmakkal kapcsolatos trendekről Varjassy Dórát, a Republic content group headét kérdeztük.

Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"

Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

A világ legdrágább díszpárnája - így lehet különlegesség egy egyszerű home decorból

A 70-es évek glamúrja és egy stílustanácsadó könyv inspirálta a világ legdrágább díszpárnáját, amelyet hintóval vagy limuzinnal szállítanak házhoz.

Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac

A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.

Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás

A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.