MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Megvan a lista: ők a legjobb hazai tartalomgyártók
A közönség és a szakmai zsűri döntött a jelöltek sorsáról.
Miért inspirálja annyira a szépségipart a gasztronómia?
A gyümölcsillatú szájfények már igazi klasszikusnak számítanak, de a szépségtrendek mindig tartogatnak meglepetéseket.
Tényleg az AI-generált Jézusoké a jövő?
A Facebook algoritmusa tanul és változik, de egyáltalán nem biztos, hogy jó irányba.
Megyeri Dániel: „PR-szakemberből hamarabb lehet jó marketinges, mint fordítva”
A Lounge Group PR-divíziója Grand Stevie díjat kapott - többek között erről kérdeztük Megyeri Dánielt, az ügynökség kreatív vezetőjét.
Edward Bernays, a PR ősatyja, aki bevezette Freud tanait a marketingbe
Edward Bernays a demokrácia fenntartásának eszközeként tekintett a PR-ra.
Csirke Dániel: Olyan jól szól a Mátra, hogy erre egy egész kampányt lehet építeni
A Mediator zenei kampánya Grand Prix-díjat kapott a Golden Drumon. Az elismerés kapcsán Csirke Dánielt, az ügynökség kreatívigazgatóját kérdeztük.
Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?
Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.
Sátánista pániktól a Stranger Things-ig és tovább - 50 éves a Dungeons & Dragons szerepjáték
Vendégszerzőnk, Balázs Attila kalauzol el bennünket a legendás játék történetébe.
Miért lőttek ki a koncertjegyárak? Irracionális döntések is állnak a háttérben
Az irracionális döntések bármely piacot eltorzíthatják, és nem kizárt, hogy éppen ez történik most a koncertjegyek terén.
"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás
A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
Így vélekednek a szakértők a tartalomgyártók díjátadójáról
A Creator Awards zsűritagjait kérdeztük arról, miért fontos elismerni az influenszerek munkáját.
Varjassy Dóra: "Egyre nehezebb felhasználói tartalmak gyártására bírni a fogyasztókat"
A felhasználói tartalmakkal kapcsolatos trendekről Varjassy Dórát, a Republic content group headét kérdeztük.
Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"
Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
Mi a reakcióreklámok titka?
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
A világ legdrágább díszpárnája - így lehet különlegesség egy egyszerű home decorból
A 70-es évek glamúrja és egy stílustanácsadó könyv inspirálta a világ legdrágább díszpárnáját, amelyet hintóval vagy limuzinnal szállítanak házhoz.
Izgalmas koncepcióval erősít a hazai podcastpiac
A Betone új sorozata különleges műfajt hoz a hallgatóknak.
Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
Creator Awards zsűri - Galéria
/
3