Kétségtelen, hogy a tartalomgyártók, influenszerek egyre fontosabb szerepet töltenek be nemcsak a közösségi médiában és a videómegosztó platformokon, hanem a marketing, reklám, PR és média területén is. A Creator Awards a legkiemelkedőbb alkotókat hivatott elismerni, akiket a közönség és a szakmai zsűri egyaránt méltónak talál a díjra.

A Creator Awards tavalyi, nagy sikerű gáláját követően a tartalomgyártók idén is lehetőséget kapnak arra, hogy a közönség szavazatai és a szakmai zsűri döntése alapján megkaphassák a hazai influenszer-szakma elismerését.

A jelöltek összesen 14 kategóriában versenyezhetnek a díjakért, melyek a következők:

  • TOP Instagram
  • TOP Youtube
  • TOP TikTok
  • Health/ Fitness
  • Lifestyle woman
  • Lifestyle man
  • Gastro
  • Video Podcast
  • Brighter Future
  • From Social to TV
  • Brand Builder
  • Travel
  • Rising Star
  • Közönségkedvenc

A szavazás már elindult, a voksokat a Creator Awards weboldalán adhatják le a rajongók.

De miért fontos, hogy a szakma egy külön díjátadó keretében elismerje a tartalomgyártókat? Erről kérdeztük a zsűri tagjait, akik gondolatai az alábbi képgalériára kattintva találhatók:

A rajongókat is szeretettel várják

A tavalyi nagy érdeklődésre való tekintettel, idén az esemény exkluzív módon megnyílik a rajongóknak, akik a rendezvény weboldalán keresztül jegyet vásárolni. Így a nagyszerű koncertek mellett élőben is drukkolhatnak kedvenc tartalomgyártóiknak a kategóriák bejelentéseinél. Az első heti early bird belépőket követően további jegymennyiség lesz elérhető októberben, összesen 1 000 fő számára biztosítva a bejutást.

Címkék