Kétségtelen, hogy a tartalomgyártók, influenszerek egyre fontosabb szerepet töltenek be nemcsak a közösségi médiában és a videómegosztó platformokon, hanem a marketing, reklám, PR és média területén is. A Creator Awards a legkiemelkedőbb alkotókat hivatott elismerni, akiket a közönség és a szakmai zsűri egyaránt méltónak talál a díjra.
A Creator Awards tavalyi, nagy sikerű gáláját követően a tartalomgyártók idén is lehetőséget kapnak arra, hogy a közönség szavazatai és a szakmai zsűri döntése alapján megkaphassák a hazai influenszer-szakma elismerését.
A jelöltek összesen 14 kategóriában versenyezhetnek a díjakért, melyek a következők:
- TOP Instagram
- TOP Youtube
- TOP TikTok
- Health/ Fitness
- Lifestyle woman
- Lifestyle man
- Gastro
- Video Podcast
- Brighter Future
- From Social to TV
- Brand Builder
- Travel
- Rising Star
- Közönségkedvenc
A szavazás már elindult, a voksokat a Creator Awards weboldalán adhatják le a rajongók.
De miért fontos, hogy a szakma egy külön díjátadó keretében elismerje a tartalomgyártókat? Erről kérdeztük a zsűri tagjait, akik gondolatai az alábbi képgalériára kattintva találhatók:
A rajongókat is szeretettel várják
A tavalyi nagy érdeklődésre való tekintettel, idén az esemény exkluzív módon megnyílik a rajongóknak, akik a rendezvény weboldalán keresztül jegyet vásárolni. Így a nagyszerű koncertek mellett élőben is drukkolhatnak kedvenc tartalomgyártóiknak a kategóriák bejelentéseinél. Az első heti early bird belépőket követően további jegymennyiség lesz elérhető októberben, összesen 1 000 fő számára biztosítva a bejutást.