Keresés

november 15., 06:46

Dentsu: 2025-ös médiatrendek az algoritmusok korszakában

A Dentsu éves Media Trends jelentésében gyakorlati útmutatások is találhatók. Összefoglaltuk a lényeget.

november 25., 06:46

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.

november 7., 06:46

Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?

Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.

november 1., 06:46

Merre tart a PR szakma? Trendjelentés készült a közép-európai régióról

Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében készült el a PR trendekről szóló e-könyv.

október 14., 13:30

Ezeket várják az emberek a márkáktól

Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.

október 2., 13:00

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

augusztus 26., 09:00

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.

június 12., 06:41

A globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt

Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.

február 21., 12:32

Hailey Bieber igazi marketing zseni

Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.

február 5., 06:52

Mesterséges intelligencia a marketingszakmában – áldás vagy átok?

A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.

január 23., 07:46

2024-ben tarolhatnak az AI influenszerek, de legnagyobb kérdés, hogy mi marad a figyelmünkből

Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.

január 10., 16:01

Fogyasztói identitásválság: a média és a marketing-kommunikációs szakma erőpróbája

Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!