MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 15., 06:46
Dentsu: 2025-ös médiatrendek az algoritmusok korszakában
A Dentsu éves Media Trends jelentésében gyakorlati útmutatások is találhatók. Összefoglaltuk a lényeget.
november 25., 06:46
A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében
Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.
november 7., 06:46
Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?
Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.
november 1., 06:46
Merre tart a PR szakma? Trendjelentés készült a közép-európai régióról
Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében készült el a PR trendekről szóló e-könyv.
október 14., 13:30
Ezeket várják az emberek a márkáktól
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
augusztus 26., 09:00
Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
június 12., 06:41
A globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
február 21., 12:32
Hailey Bieber igazi marketing zseni
Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.
február 5., 06:52
Mesterséges intelligencia a marketingszakmában – áldás vagy átok?
A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
január 23., 07:46
2024-ben tarolhatnak az AI influenszerek, de legnagyobb kérdés, hogy mi marad a figyelmünkből
Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.
január 10., 16:01
Fogyasztói identitásválság: a média és a marketing-kommunikációs szakma erőpróbája
Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!