MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?
Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.
13 meghatározó SEO trend 2025-ben – Papp Gábor elemzése
Milyen SEO trendek lesznek az uralkodóak 2025-ben? Így látja Papp Gábor online marketing és SEO szakember.
Az idei Super Bowl-reklámok tanulságai: nemcsak a trendiség, az időtállóság is fontos
A Super Bowl alatt vetített reklámok a szakma csúcstermékei. Megnéztük, az idei felhozatalban milyen trendek domináltak.
Mi várható 2025-ben a digitális reklámszakma szerint? – Itt a legújabb IAB AdExpect
Kiugró bizakodás övezi a Connected TV és a video in-stream bővülését, emellett az adatalapú kiszolgálás hajtja majd a digitállis reklámköltéseket.
Megérkezett a Grayling 2025-ös kommunikációs trendjelentése
A Grayling PR- és kommunikációs ügynökség elkészítette a 2025-ös globális kommunikációs trendekről szóló jelentését.
Eljött az etikus marketing kora: hat trend, amely meghatározza 2025-öt
Az AI, az adat és a rövid videók mind kulcsszerepet kapnak 2025 marketingrendjei közt.
Gyökeresen átalakulnak tartalomfogyasztási szokásaink: ezek a legújabb trendek a YouTube-on
Globális kulturális és trendjelentésében a YouTube visszatekint az elmúlt év legtrendibb témáira, melyek irányadóak lehetnek 2025-re is.
Mitől annyira ellenállhatatlan a dubaji csoki? Így vált nemzetközi trenddé
Mi a dubaji csoki titka? Mégis hogyan vált ennyire népszerűvé ez az új, távol-keleti édesség?
A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében
Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.
Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?
Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.
Ezeket várják az emberek a márkáktól
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
Hailey Bieber igazi marketing zseni
Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.
AI-alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia
A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.
Öt fontos trend, ami a fogyasztók viselkedését alakítja 2025-ben
Már most kirajzolódnak azok az erőteljes trendek, amelyek jövőre meghatározzák a fogyasztók vásárlási szokásait.
Dentsu: 2025-ös médiatrendek az algoritmusok korszakában
A Dentsu éves Media Trends jelentésében gyakorlati útmutatások is találhatók. Összefoglaltuk a lényeget.
Merre tart a PR szakma? Trendjelentés készült a közép-európai régióról
Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében készült el a PR trendekről szóló e-könyv.
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
A globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
Mesterséges intelligencia a marketingszakmában – áldás vagy átok?
A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
/
2