Keresés

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.

A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők

Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.

A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben

Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.

A női munkavállalói jóllétet támogatja a Publicis Groupe Hungary új DEI-programja

Tovább folytatja és szélesíti DEI programját Magyarország legnagyobb kreatív-, média-, produkciós és digitális ügynöksége.

A Netflix nem közöl többé előfizetői statisztikát

Az elégedettség mércéjének és a platform jövőbeli üzleti mutatójának a cég mostantól a felhasználók elkötelezettségét tekinti.

A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre

Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.

Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában

A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.