Keresés

december 4., 15:30

Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?

Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?

tegnap, 06:46

Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben

Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.

november 30., 06:44

Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció

Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.

november 29., 06:46

"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje

A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.

november 20., 15:37

Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi

Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.

november 9., 06:46

Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk

A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.

november 4., 06:45

A reklámok hangjait is felturbózza az AI

A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.

október 31., 06:46

A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó

A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.

október 24., 09:00

A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében

Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?

október 23., 06:58

Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?

A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.

október 19., 06:46

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

október 17., 13:30

Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában

Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.

október 11., 13:30

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

október 9., 13:30

"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?

Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.

október 2., 13:00

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

október 1., 06:46

A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett

A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg az őszi állásboom közepette.

szeptember 24., 14:00

Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók "tiktokizálódásával"?

A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.

szeptember 18., 12:00

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

szeptember 14., 06:46

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

szeptember 12., 10:00

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.