MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
december 4., 15:30
Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?
Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?
tegnap, 06:46
Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben
Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.
november 30., 06:44
Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció
Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.
november 29., 06:46
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
november 20., 15:37
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
november 9., 06:46
Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk
A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.
november 4., 06:45
A reklámok hangjait is felturbózza az AI
A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.
október 31., 06:46
A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó
A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.
október 24., 09:00
A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében
Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?
október 23., 06:58
Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?
A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.
október 19., 06:46
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
október 17., 13:30
Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában
Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.
október 11., 13:30
Mi a reakcióreklámok titka?
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
október 9., 13:30
"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
október 1., 06:46
A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett
A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg az őszi állásboom közepette.
szeptember 24., 14:00
Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók "tiktokizálódásával"?
A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.
szeptember 18., 12:00
Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
szeptember 14., 06:46
Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
szeptember 12., 10:00
Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
/
5