MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Az Indexhez igazolt Varró Szilvia – Heavy Mentál néven saját rovattal jelentkezik
A Pulitzer-emlékdíjas újságíró az Indexen Heavy Mentál néven induló rovatában pszichológiai szempontból fog különböző témákat körbejárni.
Az álhírek észrevétlenül változtathatják meg a viselkedésünket
Az álhírek nagy problémát jelenthetnek többek között a marketing, a politika és az egészségügy világában is.
A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása
A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.
Edward Bernays, a PR ősatyja, aki bevezette Freud tanait a marketingbe
Edward Bernays a demokrácia fenntartásának eszközeként tekintett a PR-ra.
Elindult a Femina podcast-sorozata, a Dilemma
Az új sorozatban tíz részen keresztül populáris, de mégis megosztó témákat boncolgatnak.