MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 11., 13:30
Az álhírek észrevétlenül változtathatják meg a viselkedésünket
Az álhírek nagy problémát jelenthetnek többek között a marketing, a politika és az egészségügy világában is.
október 30., 13:30
Edward Bernays, a PR ősatyja, aki bevezette Freud tanait a marketingbe
Edward Bernays a demokrácia fenntartásának eszközeként tekintett a PR-ra.
április 20., 07:58
A marketing pszichológiája: hogyan hatnak ránk a reklámok?
A Dilemma legújabb adásában Márton Szabolcs, valamint Kazár Zalán Kristóf vendégeskedett.
március 14., 12:55
Elindult a Femina podcast-sorozata, a Dilemma
Az új sorozatban tíz részen keresztül populáris, de mégis megosztó témákat boncolgatnak.