MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Szak Zsuzsanna: „Amikor Magyarországot kiemelik egy európai színpadon, arra tényleg büszkék lehetünk”
Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágának igazgatója szakmai sikereiről és a terület kihívásairól is beszélt interjúnkban.
Barna Tamás: "Leteszteltük. Tényleg nemzetközi színvonalú rendezvény a BrandFestival"
Barna Tamás, a Republic ügyvezető igazgatója mesélt arról, hogy költözött Berlinbe hazánk legnagyobb márkastratégiai konferenciája, a BrandFestival.
Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”
Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.
Lengyel Zoltán: „Motivál a feladatok komplexitása“
Lengyel Zoltán marketingszakembert a tapasztalatairól és az aktuális trendekről kérdeztük.
Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”
Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.
Az írással válthatjuk meg a jövőt
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
Palcsó Sára himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre
A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.
A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon
Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.
Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.
Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél
A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.
A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.