Keresés

Szak Zsuzsanna: „Amikor Magyarországot kiemelik egy európai színpadon, arra tényleg büszkék lehetünk”

Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágának igazgatója szakmai sikereiről és a terület kihívásairól is beszélt interjúnkban.

Barna Tamás: "Leteszteltük. Tényleg nemzetközi színvonalú rendezvény a BrandFestival"

Barna Tamás, a Republic ügyvezető igazgatója mesélt arról, hogy költözött Berlinbe hazánk legnagyobb márkastratégiai konferenciája, a BrandFestival.

Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”

Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.

Lengyel Zoltán: „Motivál a feladatok komplexitása“

Lengyel Zoltán marketingszakembert a tapasztalatairól és az aktuális trendekről kérdeztük.

Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”

Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

Palcsó Sára himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre

A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.

A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon

Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.

Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja

Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.

Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél

A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.

A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre

Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.