MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 19., 06:45
Marosi Gergő: “Olyan munkánk van, amivel hatással tudunk lenni”
Marosi Gergővel, a Mito kreatívigazgatójával beszélgettünk hivatásról, inspirációról és kikapcsolódásról.
október 7., 06:46
Horváth Rita: „Fontos, hogy bízz azokban, akiket vezetsz”
Horváth Ritát, a Publicis Groupe Hungary médiavezetőjével beszélgettünk.
szeptember 5., 11:00
Az írással válthatjuk meg a jövőt
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
június 26., 10:00
Palcsó Sára: himi-huminak tartotta a marketinget, majd a legnagyobb márkákat vitte sikerre
A marketingszakember, aki elérte, hogy a Baba egy teljes termékcsaládot jelentsen, és még az Unicumot is megfiatalította.
június 19., 16:09
Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél
A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.
április 12., 08:20
A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon
Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.
március 15., 08:36
A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
február 13., 07:10
Gary Vaynerchuk nincstelenből lett a márkaépítés atyja
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.