MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Már Magyarországon is elérhető a Viber társkereső funkciója
A felhasználók böngészhetnek a profilok között, kapcsolatba léphetnek és kommunikálhatnak a potenciális partnerekkel.
Csikesz Erika: "Piacvezető csatornaként a trendek és innovációk folyamatos figyelemmel kísérése elengedhetetlen"
Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója a streaming térnyeréséről és a legnépszerűbb formátumokról is beszélt interjúnkban.
Jövőre One márkanéven folytatja a Vodafone Magyarország
2025. január 1-jétől nevet vált a Vodafone Magyarország Zrt. és One Magyarország Zrt. néven folytatja tevékenységét.
Tovább erősíti Magyarországi jelenlétét a BBC Studios
A cégcsoport céljairól Bartosz Witak, a BBC Studios közép-kelet-európai és MENAT régióért felelős vezető alelnöke és vezérigazgatója nyilatkozott.
Így szabadult el a kattintásvadászat Ferenc pápa betegsége kapcsán a magyar sajtóban
Ferenc pápa betegsége erősen megmozgatta a magyar sajtó szereplőit is: a tartalmak címezése sok kérdést vet fel és problémákra irányítja figyelmünket.
Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?
Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
Hazánkban is elérhető a világ egyik legnagyobb e-könyv és hangoskönyv szolgáltatása
A Bookmate folyamatosan növekvő katalógusa több mint 15 millió e-könyvet és hangoskönyvet foglal magában.
A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők
Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.
Indul a Warner Bros. Discovery streaming szolgáltatása Magyarországon
A továbbfejlesztett streaming-szolgáltatás, a Max május 21-én indul.
Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.
Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"
Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
A Bosch működésében is egyre nagyobb szerepet játszik az AI jelenléte
A vállalat az oktatási együttműködéseiben is meghatározó jelenlétet szán a mesterséges intelligenciának.
A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.