Keresés

3 órája

Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?

Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.

október 28., 13:30

Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?

A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.

október 15., 06:46

Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"

Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.

június 6., 09:46

Hazánkban is elérhető a világ egyik legnagyobb e-könyv és hangoskönyv szolgáltatása

A Bookmate folyamatosan növekvő katalógusa több mint 15 millió e-könyvet és hangoskönyvet foglal magában.

május 22., 13:33

A Bosch működésében is egyre nagyobb szerepet játszik az AI jelenléte

A vállalat az oktatási együttműködéseiben is meghatározó jelenlétet szán a mesterséges intelligenciának.

május 9., 12:58

A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők

Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.

április 19., 10:50

A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben

Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.

március 22., 06:11

Indul a Warner Bros. Discovery streaming szolgáltatása Magyarországon

A továbbfejlesztett streaming-szolgáltatás, a Max május 21-én indul.

március 21., 12:12

Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában

A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.

március 13., 13:43

Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku

Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.