MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
3 órája
Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?
Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.
október 28., 13:30
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
október 15., 06:46
Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"
Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.
június 6., 09:46
Hazánkban is elérhető a világ egyik legnagyobb e-könyv és hangoskönyv szolgáltatása
A Bookmate folyamatosan növekvő katalógusa több mint 15 millió e-könyvet és hangoskönyvet foglal magában.
május 22., 13:33
A Bosch működésében is egyre nagyobb szerepet játszik az AI jelenléte
A vállalat az oktatási együttműködéseiben is meghatározó jelenlétet szán a mesterséges intelligenciának.
május 9., 12:58
A statisztikák szerint a magyarok streaming-függők
Sokan vannak, akiknek már egyetlen streaming-előfizetés kevésnek számít.
április 19., 10:50
A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
március 22., 06:11
Indul a Warner Bros. Discovery streaming szolgáltatása Magyarországon
A továbbfejlesztett streaming-szolgáltatás, a Max május 21-én indul.
március 21., 12:12
Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
március 13., 13:43
Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.