június 24., 15:46
Cannes Lions 2024 – ezek az alkotások vitték haza a nagydíjat
Íme, melyek voltak azok az alkotások, amelyek a legrangosabb díjat vihették haza az idei Cannes Lions-ról.
Íme, melyek voltak azok az alkotások, amelyek a legrangosabb díjat vihették haza az idei Cannes Lions-ról.
Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.
A magyar kreatív csapatok kiemelkedő teljesítménye egyértelmű.
A megmérettetésre több mint 12300 pályamű érkezett, a nevezők között végül 652 ceruzát osztottak ki.
A One Show a New York-i Kreatív Héten belül idén is kihirdette a legjobb ügynökségeket és kampányokat.
A Magyar Sportújságírók Szövetsége a szervezet kongresszusán az elnökség szakmai kitüntetésével díjazta a portál rovatát.
A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.
A Clio 2024-ben is díjjal jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.
Idén 14 kategóriában ismerik el 2023 legjobbjait.