október 15., 13:30
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
Ismét a magyar állam a Budapest Airport Zrt. többségi tulajdonosa. Mit jelenthet ez a márka kommunikációja szempontjából?
Nemcsak a brandeket, hanem a településeket is húzzák magukkal
Vajon jó üzlet kávézót és hotelt nyitni, lakásokat építeni, netán ruházati termékeket piacra dobni egy magazin neve alatt?
A vicces reklámoknak helyük van a hirdetési piacon, viszont a prémium és a luxus brandektől mégsem várjuk el a humoros kampányokat.
Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
Miközben a fél világ Kate Middleton eltűnésével volt elfoglalva, a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.
A nézettség az utolsó fél órában tetőzött a csúcsra, amikor Ryan Gosling előadta a Barbie című filmből az I'm Just Ken című dalt.
A színész lett a Corona új márkanagykövete.
A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.
Az Index február minden napján első lett a közönségmérés brand listában.
A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.