szeptember 13., 14:30
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?
Mint kiderült, nem az Apple volt az első, aki kulturális javakat tett semmissé a technológia éltetése érdekében.
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
2020-ban az Apple bevételének majdnem 20 százaléka származott a Google-től.
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
A Bizottság azt vizsgálja, hogy a trió megsértette-e a március 7-én hatályba lépett digitális piacokról szóló törvényt, a Digital Markets Act-et.
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streamin gszolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.
Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.