Andrés Sciarrotta 2025. májusától tölti be az új pozíciót a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a foodora marketingcsapatának élén.

Az Argentínából érkezett szakember több mint 15 év marketingvezetői tapasztalattal érkezett Magyarországra, írja a marketing.hu.

Ebből 12 évet töltött a CPG szektorban, a Procter & Gamble-nél, majd a Cloroxnál, ahol különböző márkákért, üzletágakért és e-kereskedelemért felelt Latin-Amerika több piacán. Majd csatlakozott az ikonikus chilei food-startuphoz, a plant-based innovációról híres NotCo-hoz, ahol globális marketing vezetőként dolgozott. Ezután Magyarországra költözött és nagy rajongója lett a magyar konyhának.

Andrés Sciarrotta tavaly év végén csatlakozott a foodorához a foodora MARKET ügyvezető igazgatójaként, és ezt a feladatát az új pozíció mellett is folytatja.

Izgatott vagyok, hogy egy ilyen izgalmas márka építésében vehetek részt, amely ekkora hatással tud lenni az emberek életére azáltal, hogy időt spórol meg nekik a sokkal fontosabb dolgokra

– mondta Andrés Sciarrotta.

Andrés fantasztikusan kiegészíti a csapatot, és nagyon várjuk, hogy széleskörű tapasztalatával, lendületével tovább erősítsük a pozíciónkat és még inkább kivételes értéket nyújthassunk ügyfeleinknek és a partnereinknek

– tette hozzá Garay Péter, a foodora ügyvezetője.

Andrés Sciarrotta Szauter Zsolt helyét veszi át. A foodora leköszönő marketingigazgatója, aki 2022 óta vezette a csapatot rövid pihenő után többek között saját vállalkozás indítását is tervezi. A korábban az IKEA és eMag marketing vezetőjeként dolgozó szakember vezetésével váltott 2023-ban nevet és irányt a foodora a márka, míg a 2024-es évet 19-ikként zárta a Top50 marketing döntéshozó listáján.

Címkék