Keresés

A vállalati vezető, mint belső influenszer – Barathi Tamást kérdeztük a belső kommunikáció új trendjéről

Miért jobb, ha a vállalati vezető nemcsak támogatja a belső kommunikációt, hanem részt is vesz benne?

Moldván Ákos lett a One marketingkommunikációs és média vezetője

A több mint 15 éves tapasztalattal bíró szakember nevéhez számos sikeres kommunikációs stratégia, márkaépítési folyamat és termékbevezetés fűződik.

Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél

A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.

Dél-Amerikából érkezik a foodora új marketingvezetője, Andrés Sciarrotta

A szakember több mint 15 év marketingvezetői tapasztalattal érkezett Magyarországra.

Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban

Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.