MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A vállalati vezető, mint belső influenszer – Barathi Tamást kérdeztük a belső kommunikáció új trendjéről
Miért jobb, ha a vállalati vezető nemcsak támogatja a belső kommunikációt, hanem részt is vesz benne?
Moldván Ákos lett a One marketingkommunikációs és média vezetője
A több mint 15 éves tapasztalattal bíró szakember nevéhez számos sikeres kommunikációs stratégia, márkaépítési folyamat és termékbevezetés fűződik.
Csikesz Erika – Igent mondott a gyakornokságra, ma csúcsvezető a TV2-nél
A TV2 Média Csoport értékesítési és digitális igazgatójának története arról mesél, hogy néha megéri komfortzónán kívül létezni.
Dél-Amerikából érkezik a foodora új marketingvezetője, Andrés Sciarrotta
A szakember több mint 15 év marketingvezetői tapasztalattal érkezett Magyarországra.
Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban
Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.