Az átalakulás kulcselemei a vezetői struktúra megújítása és egy új fejlesztési csapat megbízása. Az MGH célja, hogy stratégiai irányváltással gyorsítsa tartalomgyártási és digitális innovációs törekvéseit.
Vezetői kinevezések, új lendület
A vállalat 2024 végén Szabó Zsoltot, a cég értékesítési vezetőjét operatív igazgatóként emelte új szerepkörbe. Daniel Bijan Khezri, a Marquard Group vezérigazgatója így nyilatkozott:
Zsolt értékesítési vezetőként már bizonyította, hogy képes az üzleti siker és a csapatszellem egyensúlyát megteremteni. Operatív igazgatóként most még nagyobb szerepet kap abban, hogy az MGH piacvezető médiacégként megőrizze és tovább építse pozícióját Magyarországon.
Fenyővári Szilvia továbbra is ügyvezető igazgatói és pénzügyi igazgatói pozíciót tölt be, de mostantól megbízási jogviszonyban látja el feladatait, 18 év Marquard Médiában töltött év után lehetőséget teremtve magának a személyes fejlődés és új kihívások terén.
Lencses-Tóth Dávid 16 év után távozik a vállalattól, hogy saját vállalkozására fókuszáljon. Khezri szerint:
Dávid kiemelkedő szakmai és személyes elköteleződése nagyban hozzájárult az MGH sikereihez. Dávid személyes barátom is, így a nevemben és a Marquard Csoport nevében is szeretném megköszönni neki a vállalkozásaink iránti kiemelkedő elkötelezettségét, amit az elmúlt években tanúsított. A legjobbakat és sok vállalkozói sikert kívánunk neki.
Digitális innováció és tartalomfókusz
Szabó Zsolt a kinevezésével kapcsolatos terveit hangsúlyozva kiemelte:
Az MGH prémium márkái óriási lehetőségeket rejtenek magukban, amelyeket a jövőben még intenzívebben kívánunk kiaknázni a digitális tartalomstratégia erősítésével. A közösségi médiát és digitális platformokat célzott tartalomkészítés felületének tekintjük, ahol releváns és értékteremtő kommunikációval nemcsak aktívan érhetjük el közönségünket, hanem hatékonyan közvetíthetjük ügyfeleink üzeneteit is.
A megújított fejlesztői csapat új, technológia-vezérelt stratégiával támogatja majd a cég médiaportfólióját, a tartalmak hatékonyabb célba juttatását, és a piaci igényekre való gyors reagálást.
Új korszak a JOY magazinnál
A változások a szerkesztőségeket is érintik: 2025 januárjától Vadász Emese vette át a JOY magazin főszerkesztői pozícióját, új irányt szabva a lap fiatalos és progresszív karakterének.
Az MGH vezetői átalakulásával egyértelművé teszi elköteleződését a piaci kihívásokra való reagálás, a digitális transzformáció, és a prémium minőségű tartalmak előállítása mellett. A szervezeti megújulás célja, hogy a cég ne csak alkalmazkodjon a gyorsan változó médiapiaci igényekhez, hanem meghatározó szereplő legyen azok alakításában - írják.