A Deutsche Telekom vezérigazgató-helyettese, Ulrich Klenke a LinkedIn oldalán számolt be a különleges eredményről.
A vezérigazgató-helyettes így fejezte ki örömét:
“A T márka mutatja a legerősebb növekedést az elmúlt 10 évben, +16%-kal, 85,3 milliárd dollárra nőtt. Ezzel tovább növelhetjük előnyünket versenytársainkkal szemben, és a 11. helyen az egyetlen európai márka vagyunk a legjobb 20 között. Még soha nem volt ilyen értékes egy német márka.”
A brit Brand Finance tanácsadó cég a Deutsche Telekom márkaértékének jelentős növekedését olyan tényezőknek tulajdonítja, mint például a technológiai fejlődés. Közlésük szerint a cég hálózatának kiváló minősége döntő szerepet játszik az ügyfelek megnyerésében és megtartásában – Európában és az Egyesült Államokban egyaránt. A növekedésében kulcsszerepet játszik az is, hogy a márka az innováció mellett az ügyfélkiszolgálásra, illetve a megfelelő ár-érték arányra is kiemelt figyelmet fordít. Mindezeknek köszönhetően
a márka minősítése 79-ről 83-ra emelkedett a 100 pontos skálán.
A Brand Finance Global összesített listája szerint a világ legértékesebb márkája továbbra is az Apple.