Egy rövid tesztidőszak után a Meta legújabb, Threads nevű közösségi oldalán is megkezdi a hirdetések globális bevezetését. Ez hirdetők szélesebb köre számára teszi lehetővé, hogy elérjék a Threads felhasználóit, miközben a Meta számára új bevételi forrást jelent.

A Meta megnyitotta a Threads mikroblog-szolgáltatást minden hirdető előtt: közösségi hálózati óriás szerdán egy blogbejegyzésben közölte, hogy minden „erre jogosult hirdető világszerte” képes lesz hirdetéseket futtatni a Threads-en, írja a CNBC. A cég még januárban kezdte tesztelni az amerikai és a japán piacon a hirdetések megjelenítését a platformon, de ez csak egy szűk kört érintett. 

A Threads hirdetéseket futtató vállalkozások hozzáférhetnek a Meta úgynevezett leltárszűrőjéhez is, amely meghatározza, hogy a hirdetéseik sértő tartalmak közelében jelennek-e meg.

Ezek a hirdetések a bevezetéskor kiválasztott piacokon lesznek elérhetőek, és további piacokra is ki fogjuk terjeszteni, ahogy folytatjuk a tesztelést és a tanulást 

– írta a Meta a bejegyzésben, ám azt egyelőre nem közölték, hogy melyik országokban lehet számítani a reklámok megjelenésére.

Januárban Susan Li, a Meta pénzügyi igazgatója arról beszélt az elemzőknek, hogy „a hirdetések bevezetése a Threads-en fokozatosan fog történni”, és a vezetők „nem számítanak arra, hogy ez 2025-ben a bevételnövekedés jelentős hajtóereje lesz”.

A 2023 júliusában elindított Threadsnek januárban több mint 320 millió havi aktív felhasználója volt, ami Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója szerint „naponta több mint 1 millió regisztrációval bővül.” 

Címkék