Mint arról a MediaFuture is beszámolt, miközben tavaly átlagosan hétmillió dollárba került fél percnyi reklámidő a Super Bowl-on, addig az összeg idén már nyolcmillió dollárra rúg, így a közvetítést hiába követik több mint 100 millióan, a márkáknak meg kell fontolniuk, hogy tudnak-e ekkora költséget vállalni.
„A korábbi években a Volkswagen, a Toyota, a BMW és a Hyundai is rendszeresen kiperkált ennyit vagy többet (tavaly a BMW és a Hyundai is egyperces blokkot vett)” – írja a Totalcar. Az AdWeek információ szerint idén viszont a BWM, a General Motors, a Kia és a Toyota is kihagyja a reklámozás lehetőségét, vagyis
jelenleg csak a Jeep és a RAM költ arra, hogy képernyőn legyen a Super Bowl idején.
Mivel mindkét márka a Stellantishoz tartozik, ez a cég számára legalább 16 millió dolláros kiadással járhat. Az autós portál emlékeztet, hogy a reklámra most nagy szüksége van a két márkának, miután az elmúlt időben rossz hírük ment az anyacég problémái miatt.