Az 1920-ban alapított Lacoste új kampányában a jellegzetes krokodil logó kerül előtérbe, ezúttal egy sokkal élethűbb formában.

Ha tenisz, akkor Lacoste – a párizsi székhelyű márka (amelyet a teniszlegenda, René Lacoste 1920-ban alapított), már száz éve azon ügyködik, hogy az ikonikus krokodil a sportág és a divat szerelmeseinek szemében egybeforrjon a tenisszel. A Lacoste legújabb kampányában – ami egyben az alapító előtti tisztelgés is – a márka logója életre kel, és szó szerint bekebelezi a sportág jeles képviselőit, például minden idők legtöbbet kitüntetett teniszezőjét, Novak Djokovicsot és a tizennégyszeres Grand Slam-győztes Venus Williams teniszezőt.

A francia kreatív ügynökség, a BETC Paris által kifejlesztett Play Big nemzetközi szinten látható lesz: a kampány a márka híres hüllője köré épül, ami ezúttal egy élethűbb köntösben bukkan fel.

A Lacoste-nál nagyon büszkék vagyunk arra, hogy gazdag örökségünkből meríthetünk, miközben megőrizzük az innováció szellemét

– mondta Catherine Spindler, a Lacoste vezérigazgató-helyettese.

Spindler azt is hozzátette, a márka arra törekszik, hogy folyamatosan újra feltalálja magát, így az új kampány véleménye szerint lehetőséget ad, hogy megerősödjön az ikonikus krokodil, a divat és a sport – különösen a tenisz – kapcsolata.

A kampány csúcsra járatásának érdekében a Lacoste Djokovic és Williams mellett számos nagykövetet is bevont, köztük Pierre Niney francia színészt, Jeon Somi dél-koreai énekest és modellt, Ahn Hyeo Sop dél-koreai színészt és Wang Yibo kínai sztárt is.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Forrás: Marketing Beat)

(Borítókép:  Stefano Guidi / Getty Images)

Címkék