Bár eleinte sokan támadták, hogy úgy akar eladni egy skincare márkát, hogy tökéletes bőrét nem is ezeknek a termékeknek köszönheti, a Rhode mégis elkezdett szárnyalni. Ez nem csoda, Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz.
Ha középen választja el a haját, amit szorosan kontyba fésül, mindenki ilyen frizurában jár hónapokig, még az is, aki nem is követi őt. Amikor gumicukor-szerű babarózsaszín körmöket villant, a manikűrösök már másnap készlethiánnyal szembesülnek az adott színnél. Ha szeplőket fest magának, minden sminkmárka azonnal piacra dob egy szeplő rajzoló szettet.
Amikor kevés sminket használ, évekig a clear girl makeup hódít, de amint ezt megunja, és elkezdi visszavezetni az erősebb színeket megjelenésébe, beköszönt a mob wife era. Így ha készülődős videóiban saját testápolójába keveri a highlitert, hogy még fényesebb legyen a bőre, mindenki más is hasonlóan tesz, és ha tehetik, nem mezei testápolóba, hanem ugyanúgy Rhode termékekbe csempészik az extra ragyogást.
Az elmúlt évben a márka az ajakápolás felé nyitott. A Rhode először színezetlen, majd színezett szájfényekkel rukkolt elő. Természetesen Hailey azóta minden videójában a száját kenegeti, amivel elérte, hogy amerikában már szinte minden influenszer táskájában ott lapul minimum egy peptide lip treatment. Sőt! Ahhoz képest, hogy Magyarországon nem lehet beszerezni a terméket, rengeteg hazai beauty guru is már készített ezekről tartalmat, tehát kijelenthető, hogy azoknál, akik érdeklődnek a szépségápolási termékek iránt, a Rhode vágyott márkává vált.
@kiralylina És ti mit kértetek anno külföldről? #rhodeskin #peptideliptreatment #makeup #fyp ♬ original sound - LINA
De Hailey Bieber nem érte be ennyivel. Ugyanis a napokban piacra dobott egy telefontokot, ami úgy van kialakítva, hogy a hátlapján lehessen rögzíteni, tárolni ezeket az ajak termékeket.
Ez marketing szempontból egyrészt azért zseniális, mert ilyen korábban még nem létezett, másrészt pedig azért, mert ennek a toknak a kialakítása természetesen csak és kizárólag a Rhode termékek tárolására alkalmas. Tehát ahelyett, hogy egy új szájfénnyel rukkolt volna elő, egy – a saját márkáján kívül eső – termékkel erősíti a már meglévő ajakápolóit.
(Borítókép: Rhode Skin)