Keresés

MarComm

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.

2024 május 22.

Először dolgozott együtt Martin Scorsese és Timothée Chalamet

A Bleu de Chanel parfüm kisfilmjében a történetmesélés szintet lép, így egy pillanatra azt is el lehet felejteni, hogy valójában egy reklámot nézünk

2024 május 21.

A Hugo Boss több éves együttműködést jelentett be David Beckhammel

Az ikonikus márkával folytatott partnerségnek köszönhetően a közismert sztár aktívan részt vesz a jövőbeli kollekciók kialakításában.

2024 május 17.

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.

2024 május 16.

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

2024 május 15.

Eltűnt a mosoly a Happy Meal menüről

A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.

2024 május 14.

Megérkezett a világ első magyar futócipője

A Dorko tervezőcsapatának és Csere Gáspár, magyar bajnok és olimpikon maratonfutó közös munkájának gyümölcsként bemutatták a Runique nevű futócipőt.

A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást

A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.

2024 május 13.

Limitált kollekciót dob piacra a Tisza és Azahriah

Érkezik a TISZA X AZAHRIAH kollekció.

2024 május 10.

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

2024 május 9.

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.

Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott

A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.

2024 május 8.

A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon

A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.

2024 május 7.

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.

A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte

Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.

2024 május 6.

Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket

Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.

2024 május 3.

Megérkezett a hamburger illatú parfüm

A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.

Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day

Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.

2024 május 2.

A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett

A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.

2024 április 30.

A Samsung a beszédhibával küzdő felhasználókat segíti

A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni.

2024 április 29.

Élelmiszerhulladékból készített cipőt a Hellmann's

A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.

Novak Dokovic besétált a krokodil szájába

A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.

2024 április 26.

Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit

A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.

2024 április 25.

A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani

A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.

Az Old Spice új kampányában búcsút int a kamaszkornak

A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.

2024 április 24.

A Cheeto's azokat a fogyasztókat ünnepli, akik a domináns kezükkel eszik a nasit

Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?

15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept

A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.

2024 április 23.

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.