Senkit nem érdekeltek akkoriban a hazai termékek, csak a nyugati márkák után ácsingózott mindenki. Sok közülük mégis túlélte a pofont. A WPP kutatói vették górcső alá a rendszerváltó márkák életútját.
Milyen zenére vásárolnak drágább bort a fogyasztók? Hogyan csökkentette dolgozói testsúlyát a Google? Mi az a chocie architecture? Simon Bálinttal, a Sherpa Communications vezetőjével beszélgettünk.
Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon? Bozsik Dórát, a PFR Group Influencer Marketing Igazgatóját kérdeztük.
A PanMedia és PM Digital digitális médiaigazgatójával közkeletű generációs tévhiteket cáfoltunk meg, és arról beszélgettünk, mikor van létjogosultsága a lokális médiaköltésnek a globálissal szemben.
Farkas Zsolt több mint 30 mélyinterjút készített a rendezvényen jelen lévő márkák alapítóival és marketingeseivel, valamint elemezte az iparági előrejelzéseket, újdonságokat és tartalomstratégiákat.
Megjelent az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary közösen készített Podcast Reklámelhelyezési Útmutatója, amely segít jobban megérteni a podcastok, mint reklámhordozók szerepét.