Keresés

MarComm

Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére

Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.

2025 április 26.

Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően

Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.

2025 április 25.

David Beckham a Pepsi új reklámjában bíztatja az embereket, hogy kövessék az álmaikat

Az egykori sztárfocista újra a márka nagyköveteként szerepel a képernyőn.

2025 április 24.

Így lett közbeszéd tárgya a postások elleni erőszak – Varga Mátyást kérdeztük a díjnyertes kampányról

Varga Mátyással, a Lounge Communication Senior PR tanácsadójával beszélgettünk a SABRE Awards-on aranyéremmel díjazott "Postásnak lenni nem küzdősport" című kampányról.

2025 április 22.

Új irány a fiatalabb generációk megszólításához: így hódította meg az e-sportot a K&H

A K&H felismerte, hogy ha a fiatalokat akarja elérni, oda kell mennie, ahol ők vannak – a digitális világba, a játékok közé.

2025 április 21.

A vállalati vezető, mint belső influenszer – Barathi Tamást kérdeztük a belső kommunikáció új trendjéről

Miért jobb, ha a vállalati vezető nemcsak támogatja a belső kommunikációt, hanem részt is vesz benne?

2025 április 20.

“Nem sört adunk el, hanem élményt!” – Így írt történelmet a Heineken

A Heineken marketingstratégiájának középpontjában a kezdetektől a minőség és a következetesség áll.

2025 április 15.

Megan Fox és Michele Morrone – a HELL nem aprózza el, ha márkaépítésről van szó

Popovics Adrienn marketingigazgató és Szekeres Dóra brand menedzser ismertette a HELL legfrissebb kampányainak kulisszatitkait.

2025 április 13.

Amikor a ketchup színe jelzi a hamisítást: 5 rendhagyó kampányötlet a legnagyobb márkáktól

A hatalmas reklámzajban egészen különleges megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az emberek észrevegyenek egy reklámot. Íme, 5 kreatív példa.

2025 április 12.

Marketingzseni húzta ki a csávából a Disneyt, és közben legendává vált

Kay Kamen korszakalkotó ötleteinek lenyomatát a mai napig láthatjuk.

2025 április 11.

Így újította meg díjnyertes Employer Branding programját a KUKA

A cég 2in1 EB programja egyszerre zajlik külső és belső fókusszal, párhuzamosan támogatva a tehetségek felvételét és a belső elégedettség növelését.

Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.

Máté Balázs, a Marketing Professzorok alapítója az AI-alapú keresésekről: "A SEO nem haldoklik"

Miért ne használjuk tartalomgyártásra a szöveggeneráló AI-t? Melyik nagy nyelvi modell a hatékonyabb? Hogyan lehet bekerülni az AI válaszaiba? Máté Balázs elemzése.

2025 április 10.

Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé

"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?

A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről

A TikTok-videókban 7 másodperc alatt már meg lehet fejteni a sikeres élet titkát. A podcasthallgatók azonban nem erre vágynak, elmélyülten figyelnek, ami hatalmas lehetőség a marketing számára.

2025 április 8.

Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza

A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.

Itt az MBH Bank első reklámfilmje, amelyben Kós Hubert márkanagykövetként szerepel

Az első kampányfilmet, amelyben a sportoló szerepel, a White Dog Media készítette.

A barátság erejéről szól a St. Hubertus új reklámfilmje

Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet.

2025 április 7.

Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok

A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.

Cosmoprof Bologna 2025 – Vásárlói trendek és preferenciák a világ legnagyobb beauty kiállításáról

Ha a fogyasztók rátalálnak valamire, ami valóban működik, hűségesek maradnak hozzá. Ez volt a Cosmoprof Bologna 2025 esemény egyik alapvető tanulsága.

2025 április 6.

A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója

A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.

2025 április 5.

A McDonald's olyan nézőket talált, akiket máshol nem lehet elérni

A McDonald's a Publicis Groupe ügynökséggel indított kampányt, hogy kiderítse, hány olyan nézőt lehet a Connected TV-n elérni, akiket máshol nem.

2025 április 4.

"Elsősorban az a banner a jó, amelyiket látják" – Szakmabeliek vitatták meg a sikeres digitális kampányok titkát

Nagy hazai cégek szakemberei beszélgettek a digitális kampányok tervezéséről, a siker meghatározásának és mérésének elemeiről.

2025 április 3.

Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért

Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.

AI segítségével hozták létre Alízt, az Allee új kampányarcát

Egy mesterséges intelligencia és emberi közreműködés eredményeként létrejött karakter vezeti fel a bevásárlóközpont tavaszi kampányát.

2025 április 2.

Mediterrán hangulatú reklámfilmmel vezeti be új termékét az Unicum

Az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetésére a Zwack Unicum egy különleges reklámfilmmel készült, amelyet Olaszországban forgattak.

2025 április 1.

Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora

A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.

2025 március 31.

Mi várható 2025-ben a digitális reklámszakma szerint? – Itt a legújabb IAB AdExpect

Kiugró bizakodás övezi a Connected TV és a video in-stream bővülését, emellett az adatalapú kiszolgálás hajtja majd a digitállis reklámköltéseket.

Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"

Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.

2025 március 30.

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel a trenddel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.