MarComm

Fontos ügy mellett áll ki a Szerencsejáték Zrt. – segélykoncertet szerveznek Székelyföldért

Július 6-án mintegy harminc hazai előadó lép színpadra a Puskás Szoborparkban, hogy a székelyföldi árvízkárosultakat támogassa.

AI-eszközök használata miatt vonták vissza a Cannes Lions egyik nagydíját

A szervezők szerint az érintett kampány szabályt szegve nyert Grand Prix díjat. A visszaélés miatt a verseny szabályzatán is szigorítottak.

Öt kategóriában nyerte el a Lounge Communication a PR szakma Oscar-díját

Három hazai márka kampányai összesen öt kategóriában kaptak elismerést a PR szakma Oscar-díjának számító IPRA Golden World Awards versenyén.

Pőcze Balázs: "Az adat nemcsak inspirál, de vissza is igazol"

Pőcze Balázs, a Mito Creative kreatívigazgatója szerint az igazán erős kampányok nemcsak intuitívak, hanem jól kalibráltak is.

Hamarosan indul a Női labdarúgó-Európa-bajnokság, a BBC pörgős szpottal hirdeti

A szpot egy szélesebb reklámkampány része, amelynek célja, hogy megünnepelje a női sport fontos pillanatait.

A rendszerváltás túlélői és nyertesei – így alakult a magyar márkák sorsa az Arany Ászoktól a Balatonig

Senkit nem érdekeltek akkoriban a hazai termékek, csak a nyugati márkák után ácsingózott mindenki. Sok közülük mégis túlélte a pofont. A WPP kutatói vették górcső alá a rendszerváltó márkák életútját.

Az olimpiai aranyérmes Gulyás Michelle lesz a MOL új kampányarca

A rekorder öttusázó idén nyáron a MOL kampányaiban tűnik majd fel, valamint a kiemelt promóciókban is aktív szerepet kap.

Pofonegyszerű megoldások komplex problémákra – Simon Bálint szerint a marketing jövője a viselkedéstudományban rejlik

Milyen zenére vásárolnak drágább bort a fogyasztók? Hogyan csökkentette dolgozói testsúlyát a Google? Mi az a chocie architecture? Simon Bálinttal, a Sherpa Communications vezetőjével beszélgettünk.

Empatikus válaszokat ad az ügyfeleknek a legújabb AI-platform: bemutatkozott a GRAIA

A több millió eurós befektetéssel kifejlesztett GRAIA nemcsak megérti az ügyfelek igényeit, de empatikusan reagál is rájuk.

Túl sok az időseket érintő sztereotípia a reklámokban: változást sürgetnek a brit hatóságok

Egy felmérés szerint gyakori, hogy az időseket kifejezetten sértő módon ábrázolják a reklámokban.

Tizenkétszeres növekedés öt év alatt – Bozsik Dóra az influenszer marketing eredményeiről

Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon? Bozsik Dórát, a PFR Group Influencer Marketing Igazgatóját kérdeztük.

Egyre több a csaló oldal és nő a gyűlöletbeszéd aránya – negatív képet fest a digitális média barométere

A jelentés szerint a digitális platformokon 72 százalékkal nőtt a káros, gyűlöletkeltő tartalmak aránya.

Már beszélgetni is lehet Diával, az eMAG chatbotjával

Jelentősen kibővültek az eMAG chatbotjának kommunikációs képességei, miután működését fejlett mesterséges intelligencia nyelvi modellre állították át.

Az éhség miatt van annyi műesés a modern fociban – legalábbis a Snickers szerint

A műesések sokszor komolytalanná teszik a focit, éppen ezért Aitana Bonmatí világbajnok focista egy kampány keretében utánajárt, mi lehet a megoldás.

Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt

Owen Wilson egy rövid szpotban mutatja meg, hogy ha a Wolttal rendelsz, akkor már nincs miért aggódnod, sőt még a zoknid is megkapod időben.

Újabb Apple-reklámot kellett eltávolítani: ez lehetett vele a gond

Kicsit több mint egy év alatt már a negyedik reklámját távolította el az Apple az internetről.

A Louis Vuitton új sportágakkal marketingeli magát, a cég öltözteti a Real Madrid sportolóit

Újabb rangos sportegyüttműködést jelentett be a francia luxusmárka, amely már több sportágban is jelen van a vitorlázástól az autóversenyzésig.

Egy helyen a 2025-ös Cannes Lions nagydíjasai: mutatjuk a nyertes kampányokat

A reklámszakma legrangosabb versenyére a világ minden tájáról 26 900 pályázat érkezett.

A Bacardi új fejezetet nyit a Martini történetében

A Bacardi 2025-ben egy 360 fokos marketingstratégián keresztül, reklámokon, PR-on és közösségi médián át mutatja be az ital új arculatát.

Szakmai lázadásból multimédiás sikertörténet: 18 éves lett a MediaSales ügynökség

A volt Pesti Estesek által alapított cég 2007-ben egy József körúti miniirodából indult, ma viszont már 7 milliárdos forgalommal rendelkezik.

A Meta 2026-ban már AI-reklámokat akar készíteni

A Meta által megálmodott hirdetői felület egyetlen oldalon kezelné a hirdetéseket és egyetlen fotóból videókat és szöveges anyagokat készítene.

Tatár István: „A lokális piacra gyártott prémium tartalom jobban megragadja a felhasználót"

A PanMedia és PM Digital digitális médiaigazgatójával közkeletű generációs tévhiteket cáfoltunk meg, és arról beszélgettünk, mikor van létjogosultsága a lokális médiaköltésnek a globálissal szemben.

Vitafoods Europe 2025: ezek a legfontosabb trendek a táplálékkiegészítők világában

Farkas Zsolt több mint 30 mélyinterjút készített a rendezvényen jelen lévő márkák alapítóival és marketingeseivel, valamint elemezte az iparági előrejelzéseket, újdonságokat és tartalomstratégiákat.

A nőket helyezi fókuszba a Caffè Vergnano szemléletformáló kampánya

A Women in Coffee program debütálásával a márka egyszerre nyújt képzési programot és indít társadalmi érzékenyítő, szemléletformáló kampányt.

Kihirdették a 25. Arany Penge shortlisteseit

Az idei versenyre 314 pályamunka érkezett 45 különböző ügynökségtől. A 119 fős online zsűri idén többfordulóban választja ki a legjobb munkákat.

Idén is díjat nyert a magyar PoP Studios Cannes-ban

A PoP Studios 2023 és 2024 után újra díjat nyert azzal, hogy az Oreo kampányán produkciós cégként dolgozott.

Hiánypótló útmutató készült a podcastokban való reklámelhelyezésről

Megjelent az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary közösen készített Podcast Reklámelhelyezési Útmutatója, amely segít jobban megérteni a podcastok, mint reklámhordozók szerepét.

A Zwack Unicum új digitális partnere a Fusion4 ügynökség

A Zwack Unicum Nyrt. a Fusion4 online ügynökséget bízta meg három ikonikus márkájának online marketing feladataival.

Reklámos előfizetési csomagot vezetett be az RTL+ – Dudás Gergelyt kérdeztük az új moderről

Az RTL+ júniustól vezette be az új reklámos előfizetői modellt, két héten át exkluzív megjelenési lehetőséget biztosítva egy cég számára.

Visszaélnek a márkák a Made in USA jelzéssel: egyre több per indul miatta

A címkék megtéveszthetik a vásárlókat, akik származási helyük miatt hajlamosak többet fizetni a termékekért.