MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
MarComm
Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
2024 szeptember 14.
Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
2024 szeptember 13.
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
2024 szeptember 11.
Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
2024 szeptember 10.
Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára
Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.
2024 szeptember 8.
Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról
Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.
2024 szeptember 6.
Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni
A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.
2024 szeptember 5.
Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra
A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.
Az írással válthatjuk meg a jövőt
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
2024 szeptember 2.
A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
2024 augusztus 30.
Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció
Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.
2024 augusztus 25.
A látszatígéretek imázsromboló buktatói: lehet környezetbarát egy cég, ha a vezérigazgató magángéppel ingázik?
A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.
2024 augusztus 24.
Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze
Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.
2024 augusztus 23.
Súlyos társadalmi problémára hívja fel a figyelmet a szórakozóhelyek új kampánya
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
2024 augusztus 21.
Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával
Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?
2024 augusztus 19.
Az internet is elájult a Kozármisleny FC kampányától: NBII-es focicsapat mutat példát inklúzióban
A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!
2024 augusztus 17.
Összeolvad a Cannes Lions és az Effie: új korszak jön a díjátadók történetében?
Mi történik, ha két, a kampányokat nagyon különböző szempontok szerint bíráló verseny találkozik?
2024 augusztus 15.
Így dolgozik a legrégebbi hazai szakmai szervezet – a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk
Gulyás János kalauzolt el minket az MRSZ kulisszái mögé.
2024 augusztus 7.
Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?
Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?
2024 augusztus 2.
Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret
Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.
2024 augusztus 1.
A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább
A Post For Rent immár PFR Groupként működik tovább.
2024 július 29.
A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó
A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.
2024 július 27.
A Magyar Paralimpiai Csapatért kampányol az Eisberg
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
2024 július 24.
Szakértő figyelmeztet egy hibára, amivel komoly piaci hátrányba kerülhetnek a brandek
Apróságnak tűnhet, de hosszútávon problémákat okozhat.
2024 július 21.
Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
2024 július 16.
Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat
Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.
2024 július 11.
Új iránytű a fashion marketingben - Bemutatkozik a BOF Magic Index
Mutatjuk, mi ez, és miért hasznos.
2024 július 4.
„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
2024 július 3.
A színház nem mosópor - de eladni vajon ugyanúgy kell?
Szakértők segítségével jártuk körbe, milyen a színházi marketing a digitális világban.
2024 június 30.
Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
A rovat korábbi cikkei
/
8