A Financial Times új globális szolgáltatást indított, amely abban támogatná potenciális hirdetőit, hogy közvetlenül a célcsoportjukhoz szólhassanak. A kiadó olvasói „szuperképességére” épít, arra az erős befolyásra összpontosítva, amelyet a kiadvány magas pozícióban lévő előfizetői és látogatói képviselnek.
A Reach our Readers bevezető kampány olyan erős szlogenekkel csalogat, mint hogy beszélj a 22,4 millióhoz, akik a 7,8 milliárdot befolyásolják.
„Ez az új kampány egy szélesebb stratégia központi elemeként arra szolgál, hogy a Financial Times kereskedelmi képességeit a márkaörökségünkre támaszkodva ugyan, de egy friss és kreatív módon mutassuk be. Olvasóink magas pozícióban lévő vállalati vezetők és vagyonos emberek. Aki nálunk fektet be médiamegjelenésbe, nemcsak az üzleti és politikai élet legbefolyásosabb szereplőihez juthat el, hanem a világ leggazdagabb és legkifinomultabb fogyasztóihoz is” – mondta el Elizabeth Dolin, a Financial Times kereskedelmi marketing vezetője.
Teljes kivitelezés
A Financial Times nemcsak csatornát biztosít a leendő hirdetőinek. Ahogyan platformjukról kiderül, teljes körű kivitelezést is nyújtanak a data-alapú stratégiaalkotástól kezdve a tartalomgyártáson át a végső megvalósításig. A kiadó új dobása tehát nemcsak azért különleges, mert egy új, közvetlen csatornát nyit meg a vállalatok és azok iparági célcsoportjai között. Azért is figyelemre méltó, mert szolgáltatásukkal az ügynökségi munkát is átveszik.
Hagyományosan a vállalati kommunikációért dedikált ügynökségek felelnek, amelyek a fenti feladatokat az ügyfél elképzelései alapján ellátják. A Financial Times azonban mindezeket maga végzi el, saját adataira támaszkodva, így ügyfeleik üzenetei a legoptimálisabb csatornákon juthatnak el a legfontosabb célcsoportokhoz.
A globális hirdetési csatornák vége?
A Financial Times új szolgáltatása ékes bizonyítéka annak, hogy egyre növekszik az igény arra, hogy az olyan globális platformokról, mint a Google, a Facebook vagy a Youtube olyan csatornákra térjen át a B2B kommunikáció, amelyeken célirányosabban és zajmentesen elérhetők az egyes célcsoportok. Ez nemcsak amiatt fontos, mert így az üzenetek valóban azokhoz érnek el, akiket érdekelhetnek az egyes szolgáltatások. Az eredmények is hatékonyabban mérhetők, hiszen kiküszöbölhetők a „felesleges” kattintások.
(Képek: Hinterhaus Productions / Getty Images Hungary)