Ma indult el New Yorkban a Youth Marketing Strategy fesztivál (YMS). A következő két nap a fiatalokról szól, illetve arról, hogy a márkák hogyan tudják jobban megérteni és megcélozni a Z generációs piacot. A fesztiválon a MediaFuture szakmai tudósítója, Farkas Zsolt személyesen is részt vesz, így első kézből fogunk beszámolni a legújabb trendekről, perspektívákról és az esemény legérdekesebb megállapításairól.
A New York-i rendezvényen többek között az is kiderül, hogy márkaként miként maradhatunk kulturálisan relevánsak ebben a gyorsan változó világban, vagy milyen káros sztereotípiák árnyékolják be a szakmát, és ezeket hogyan lehetne felszámolni. Persze nem maradhatnak ki a Z generációs trendek sem, ahogy a leginkább célravezető influenszer marketing stratégiák is terítékre kerülnek. A 2024-es év legforróbb témája, a mesterséges intelligencia szerepe és felhasználása a kreatív iparban is nagy hangsúlyt kap a fesztiválon.
Az Uber, a Spotify, a Pinterest, a PayPal és Grindr szakemberei mellett több másik cég és márka is képviselteti magát az eseményen. Előad többek között:
- Sherlen Archibald a We The Roses influenszer marketing és kommunikációs ügynökség társalapítója, a Google Arts & Culture globális vezetője.
- Mike Benedosso, aki a YouTube globális partnerségi stratégiájának vezetőjeként azért felel, hogy segítse az influenszer marketing ügynökségeket abban, hogy még gördülékenyebb legyen a kommunikáció az alkotók és a márkák között.
- Nilukshi De Silva, aki az Amazon Luxury globális termékmarketing- és növekedési vezetőjeként arról beszél, hogy hogyan lehet a márkák közönségét például stratégiai partnerségekkel, vagy egy jól kitalált brand storytellinggel erőteljesebben aktivizálni.
A teljes lineup elérhető a fesztivál hivatalos weboldalán.
Első kézből
A fesztiválon elhangzott legizgalmasabb témákról a MediaFuture oldalán Farkas Zsolt ír tudósítást a következő napokban.
Farkas Zsolt az Evolut lifestyle branding ügynökség tulajdonosa és ügyvezetője. Az ügynökség hazai és nyugat-európai lifestyle márkák teljeskörű márkaépítését és piacra lépését segíti a stratégiaalkotástól, egészen a kivitelezésig. Szakterületük a márkastratégia, az e-commerce marketing, valamint a rövid formátumú videós tartalmak.
(Borítókép: Getty Images)