október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.
Mrs. Bieber bármit bemutat, az másnapra trend lesz. Most telefontokkal erősíti saját skincare márkáját.
A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.
Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!