Keresés

április 11., 10:07

Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.

április 11., 14:00

Így újította meg díjnyertes Employer Branding programját a KUKA

A cég 2in1 EB programja egyszerre zajlik külső és belső fókusszal, párhuzamosan támogatva a tehetségek felvételét és a belső elégedettség növelését.

április 11., 06:00

Máté Balázs, a Marketing Professzorok alapítója az AI-alapú keresésekről: "A SEO nem haldoklik"

Miért ne használjuk tartalomgyártásra a szöveggeneráló AI-t? Melyik nagy nyelvi modell a hatékonyabb? Hogyan lehet bekerülni az AI válaszaiba?

április 10., 17:00

Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé

"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?

április 10., 06:00

A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről

A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.

április 8., 17:00

Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza

A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.

április 8., 16:00

Itt az MBH Bank első reklámfilmje, amelyben Kós Hubert márkanagykövetként szerepel

Az első kampányfilmet, amelyben a sportoló szerepel, a White Dog Media készítette.

április 8., 10:00

A barátság erejéről szól a St. Hubertus új reklámfilmje

Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet.

április 7., 17:00

Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok

A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.

április 7., 06:00

Cosmoprof Bologna 2025 – Vásárlói trendek és preferenciák a világ legnagyobb beauty kiállításáról

Ha a fogyasztók rátalálnak valamire, ami valóban működik, hűségesek maradnak hozzá. Ez volt a Cosmoprof Bologna 2025 esemény egyik alapvető tanulsága.

április 6., 06:00

A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója

A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.

április 5., 08:17

A McDonald's olyan nézőket talált, akiket máshol nem lehet elérni

A McDonald's a Publicis Groupe ügynökséggel indított kampányt, hogy kiderítse, hány olyan nézőt lehet a Connected TV-n elérni, akiket máshol nem.

április 4., 06:00

"Elsősorban az a banner a jó, amelyiket látják" – Szakmabeliek vitatták meg a sikeres digitális kampányok titkát

Nagy hazai cégek szakemberei beszélgettek a digitális kampányok tervezéséről, a siker meghatározásának és mérésének elemeiről.

április 3., 15:41

Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért

Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.

április 3., 10:00

AI segítségével hozták létre Alízt, az Allee új kampányarcát

Egy mesterséges intelligencia és emberi közreműködés eredményeként létrejött karakter vezeti fel a bevásárlóközpont tavaszi kampányát.

április 2., 15:00

Mediterrán hangulatú reklámfilmmel vezeti be új termékét az Unicum

Az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetésére a Zwack Unicum egy különleges reklámfilmmel készült, amelyet Olaszországban forgattak.

április 1., 17:00

Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora

A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.

március 31., 17:00

Mi várható 2025-ben a digitális reklámszakma szerint? – Itt a legújabb IAB AdExpect

Kiugró bizakodás övezi a Connected TV és a video in-stream bővülését, emellett az adatalapú kiszolgálás hajtja majd a digitállis reklámköltéseket.

március 31., 06:00

Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"

Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.

március 30., 06:00

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.