Keresés

április 7., 06:00

Cosmoprof Bologna 2025 – Vásárlói trendek és preferenciák a világ legnagyobb beauty kiállításáról

Ha a fogyasztók rátalálnak valamire, ami valóban működik, hűségesek maradnak hozzá. Ez volt a Cosmoprof Bologna 2025 esemény egyik alapvető tanulsága.

április 7., 17:00

Ezek a legnépszerűbb programmatic hirdetési formátumok

A programmatic hirdetések egyre népszerűbbek a hirdetők körében, hiszen hatékonyabb és célzottabb reklámmegoldásokat kínálnak.

április 6., 06:00

A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója

A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.

április 5., 08:17

A McDonald's olyan nézőket talált, akiket máshol nem lehet elérni

A McDonald's a Publicis Groupe ügynökséggel indított kampányt, hogy kiderítse, hány olyan nézőt lehet a Connected TV-n elérni, akiket máshol nem.

április 4., 06:00

"Elsősorban az a banner a jó, amelyiket látják" – Szakmabeliek vitatták meg a sikeres digitális kampányok titkát

Nagy hazai cégek szakemberei beszélgettek a digitális kampányok tervezéséről, a siker meghatározásának és mérésének elemeiről.

április 3., 15:41

Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért

Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.

április 3., 10:00

AI segítségével hozták létre Alízt, az Allee új kampányarcát

Egy mesterséges intelligencia és emberi közreműködés eredményeként létrejött karakter vezeti fel a bevásárlóközpont tavaszi kampányát.

április 2., 15:00

Mediterrán hangulatú reklámfilmmel vezeti be új termékét az Unicum

Az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetésére a Zwack Unicum egy különleges reklámfilmmel készült, amelyet Olaszországban forgattak.

április 1., 17:00

Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora

A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.

március 31., 17:00

Mi várható 2025-ben a digitális reklámszakma szerint? – Itt a legújabb IAB AdExpect

Kiugró bizakodás övezi a Connected TV és a video in-stream bővülését, emellett az adatalapú kiszolgálás hajtja majd a digitállis reklámköltéseket.

március 31., 06:00

Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"

Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.

március 30., 06:00

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.

március 29., 06:00

Ennyit számít a vezetők szerepe a brandkommunikációban

Komoly kihívások előtt állnak a vállalatok, ha azt akarják, hogy üzeneteik célba érjenek. Ilyen tekintetben nem elhanyagolható a vezetők szerepe sem.

március 28., 17:33

Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom

A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.

március 28., 12:22

Hatodszorra is a Fjällräven Svédország legfenntarthatóbb márkája

A Sustainable Brand Index legfrissebb eredménye alapján ismét a Fjällräven nyerte el iparága legfenntarthatóbb vállalatának címét.

március 28., 06:00

„Hasonló növekedés várható 2025-ben is″ – az MRSZ beszámolt a 2024-es év reklámköltéseiről

A média- és kommunikációs iparág immár reálértéken is pozitív változást mutatott. A médiatorta számait Novák Péterrel, az MRSZ elnökével értékeltük.

március 26., 16:00

A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya

A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.

március 26., 06:00

Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása

A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.

március 25., 14:50

Az AI került a fókuszba a Marketing Döntéshozók Klubjának legutóbbi eseményén

A rendezvény fő üzenete, hogy az AI nem csupán egy jövőbeli lehetőség, hanem már most olyan eszköz, amely jelentősen növeli a marketing hatékonyságát.

március 25., 06:00

Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”

Az Év Ügynöksége díjas Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.