MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
február 26., 13:52
A videós storytelling lesz a marketing kulcsa 2025-ben a Foxfilm szerint
2025-ben a videó már nemcsak lehetőség, hanem az online kommunikáció alapja – vélik a Foxfilm szakértői.
február 27., 06:00
Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”
Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.
február 26., 06:00
DeepSeek kontra ChatGPT – AI marketing szakértőt kérdeztünk a különbségekről
Bene Gergő AI marketing szakértőt kérdeztük arról, mennyire lehet hasznos a szakma számára a DeepSeek a ChatGPT-vel összehasonlítva.
február 25., 06:00
Ékszer- és divatmarketing 2025-ben – Stratégiák és kihívások a nemzetközi Scoop Dizájn Show-n
Londonban, a Scoop International Fashion Show-n beszélgettünk feltörekvő ékszer- és divattervezőkkel.
február 24., 12:00
Reklámtilalmak és nyelvvédelmi szabályok betartását ellenőrzi a fogyasztóvédelmi hatóság
A fogyasztóvédelmi hatóság idén is ellenőrzi az általános reklámszabályok és a magyar nyelv védelmét szolgáló előírások betartását.
február 23., 06:00
Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről
A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.
február 20., 11:49
A MediaFuture kérésére a Magyar Reklámszövetség etikai állásfoglalást hozott a Nissan-reklám ügyében
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) etikai vizsgálata elmarasztaló határozatot hozott a magyar Nissan reklámok ügyében.
február 20., 06:00
Idén is átadják a reklámipar Oscarját: Effie-díjazottak árulják el a nyertes kampány kulcsát
Az Effie díj kapcsán Marosi Gergőt, a Mito kreatívigazgatóját és Németh-Simkó Juditot, a Magyar Telekom kommunikációs szakértőjét kérdeztük.
február 19., 06:00
Megjött a hivatalos reakció a Nissan szexista reklámkampányára
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) állásfoglalást tett közzé a Nissan botrányos reklámkampányával kapcsolatban.
február 18., 12:00
Megérkezett a Grayling 2025-ös kommunikációs trendjelentése
A Grayling PR- és kommunikációs ügynökség elkészítette a 2025-ös globális kommunikációs trendekről szóló jelentését.
február 17., 16:00
A hazai programmatic piac trendjei: egyre népszerűbbek a mobilhirdetések
A HOPPex elemzése szerint a mobilhirdetések tovább erősítették piaci pozíciójukat.
február 15., 06:00
A Kanye West-ügy tanulságai: iparági szakértők az ellenőrzési rendszer felülvizsgálatát sürgetik
Kanye West botrányos utóéletű Super Bowl-reklámja felhívta a figyelmet a reklámok ellenőrzésének hiányosságaira.
február 13., 14:29
5 Valentin-napi kampány, amire érdemes odafigyelni
Az idei Valentin-napi kampányok között jó néhány olyat találunk, amely új gondolatiságot hozott a megfáradt üzenetekbe.
február 13., 06:00
Itt tartunk? - A Nissan visszavont magyar reklámja évtizedekkel ezelőtti állapotokat tükröz
A MediaFuture-nek Mihályi Norbert aftersales director nyilatkozott, de visszatekintettünk kicsit az autóipar reklámtörténetére is.
február 12., 14:00
Kasza Tamás: „Majka egy marketinges”
Van megoldás az ügyfélhiány kezelésére - állítja a szakértő.
február 12., 06:00
Lunczner Ádám: „A nagy kiadók prémium hirdetési környezetet tudnak teremteni a hirdetőknek”
Lunczner Ádámot, az IAB Hungary frissen megválasztott elnökét a digitális hirdetések előnyeiről és a piac kihívásairól is kérdeztük interjúnkban.
február 11., 12:57
Kanye West a Super Bowlon is ellopta a show-t: rosszabb célra nem is használhatta volna a lehetőséget
A Yeezy reklámja Kanye Westtől is szokatlan húzással érkezett: teljes webshopja kínálatát törölte, tiltott jelképpel díszített pólóra cserélve azt.
február 10., 13:14
Az idei Super Bowl-reklámok tanulságai: nemcsak a trendiség, az időtállóság is fontos
A Super Bowl alatt vetített reklámok a szakma csúcstermékei. Megnéztük, az idei felhozatalban milyen trendek domináltak.
február 9., 06:00
Ilyenek lehetnek a jövő plázái: AI-eszközökkel csalogathatják be a vásárlókat
Az új trendek fényében újra kell értelmezniük magukat azoknak a plázáknak, amelyek a következő évtizedben is relevánsak akarnak maradni.
február 8., 06:00
Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz
Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.
/
3