Keresés

február 26., 13:52

A videós storytelling lesz a marketing kulcsa 2025-ben a Foxfilm szerint

2025-ben a videó már nemcsak lehetőség, hanem az online kommunikáció alapja – vélik a Foxfilm szakértői.

február 27., 06:00

Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”

Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.

február 26., 06:00

DeepSeek kontra ChatGPT – AI marketing szakértőt kérdeztünk a különbségekről

Bene Gergő AI marketing szakértőt kérdeztük arról, mennyire lehet hasznos a szakma számára a DeepSeek a ChatGPT-vel összehasonlítva.

február 25., 06:00

Ékszer- és divatmarketing 2025-ben – Stratégiák és kihívások a nemzetközi Scoop Dizájn Show-n

Londonban, a Scoop International Fashion Show-n beszélgettünk feltörekvő ékszer- és divattervezőkkel.

február 24., 12:00

Reklámtilalmak és nyelvvédelmi szabályok betartását ellenőrzi a fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztóvédelmi hatóság idén is ellenőrzi az általános reklámszabályok és a magyar nyelv védelmét szolgáló előírások betartását.

február 23., 06:00

Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről

A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.

február 20., 11:49

A MediaFuture kérésére a Magyar Reklámszövetség etikai állásfoglalást hozott a Nissan-reklám ügyében

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) etikai vizsgálata elmarasztaló határozatot hozott a magyar Nissan reklámok ügyében.

február 20., 06:00

Idén is átadják a reklámipar Oscarját: Effie-díjazottak árulják el a nyertes kampány kulcsát

Az Effie díj kapcsán Marosi Gergőt, a Mito kreatívigazgatóját és Németh-Simkó Juditot, a Magyar Telekom kommunikációs szakértőjét kérdeztük.

február 19., 06:00

Megjött a hivatalos reakció a Nissan szexista reklámkampányára

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) állásfoglalást tett közzé a Nissan botrányos reklámkampányával kapcsolatban.

február 18., 12:00

Megérkezett a Grayling 2025-ös kommunikációs trendjelentése

A Grayling PR- és kommunikációs ügynökség elkészítette a 2025-ös globális kommunikációs trendekről szóló jelentését.

február 17., 16:00

A hazai programmatic piac trendjei: egyre népszerűbbek a mobilhirdetések

A HOPPex elemzése szerint a mobilhirdetések tovább erősítették piaci pozíciójukat.

február 15., 06:00

A Kanye West-ügy tanulságai: iparági szakértők az ellenőrzési rendszer felülvizsgálatát sürgetik

Kanye West botrányos utóéletű Super Bowl-reklámja felhívta a figyelmet a reklámok ellenőrzésének hiányosságaira.

február 13., 14:29

5 Valentin-napi kampány, amire érdemes odafigyelni

Az idei Valentin-napi kampányok között jó néhány olyat találunk, amely új gondolatiságot hozott a megfáradt üzenetekbe.

február 13., 06:00

Itt tartunk? - A Nissan visszavont magyar reklámja évtizedekkel ezelőtti állapotokat tükröz

A MediaFuture-nek Mihályi Norbert aftersales director nyilatkozott, de visszatekintettünk kicsit az autóipar reklámtörténetére is.

február 12., 14:00

Kasza Tamás: „Majka egy marketinges”

Van megoldás az ügyfélhiány kezelésére - állítja a szakértő.

február 12., 06:00

Lunczner Ádám: „A nagy kiadók prémium hirdetési környezetet tudnak teremteni a hirdetőknek”

Lunczner Ádámot, az IAB Hungary frissen megválasztott elnökét a digitális hirdetések előnyeiről és a piac kihívásairól is kérdeztük interjúnkban.

február 11., 12:57

Kanye West a Super Bowlon is ellopta a show-t: rosszabb célra nem is használhatta volna a lehetőséget

A Yeezy reklámja Kanye Westtől is szokatlan húzással érkezett: teljes webshopja kínálatát törölte, tiltott jelképpel díszített pólóra cserélve azt.

február 10., 13:14

Az idei Super Bowl-reklámok tanulságai: nemcsak a trendiség, az időtállóság is fontos

A Super Bowl alatt vetített reklámok a szakma csúcstermékei. Megnéztük, az idei felhozatalban milyen trendek domináltak.

február 9., 06:00

Ilyenek lehetnek a jövő plázái: AI-eszközökkel csalogathatják be a vásárlókat

Az új trendek fényében újra kell értelmezniük magukat azoknak a plázáknak, amelyek a következő évtizedben is relevánsak akarnak maradni.

február 8., 06:00

Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz

Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.