Keresés

szeptember 26., 13:00

Így vélekednek a szakértők a tartalomgyártók díjátadójáról

A Creator Awards zsűritagjait kérdeztük arról, miért fontos elismerni az influenszerek munkáját.

szeptember 30., 14:30

Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás

A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.

szeptember 26., 10:24

Creator Awards zsűri - Galéria

szeptember 25., 06:46

Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"

Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.

szeptember 23., 14:00

Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?

A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?

szeptember 21., 06:46

AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek

A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.

szeptember 20., 15:00

Varga Gábor Zoltán: Az iparág jövője szorosan összefonódik az új generációk bevonásával

A MAKSZ alelnöke mesélt a szervezet gondozásában érkező Agency People of the Year versenyről.

szeptember 19., 07:06

Jönnek a digitális klónok: áldás vagy átok?

Előnyei és hátrányai is lehetnek a digitális ikrekként is emlegetett klónoknak.

szeptember 16., 10:45

Idén is díjazzák a legjobb tartalomgyártókat - érkezik a Creator Awards

A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.

szeptember 13., 10:16

A TikTok már az ünnepekre készülve ad marketingtanácsokat

A platform adatai hasznos betekintést nyújtanak azoknak, akik szeretnék kihasználni az ősszel kezdődő ajándékbeszerzési boomot.

szeptember 12., 10:00

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.

szeptember 10., 20:18

A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?

Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.

szeptember 9., 18:30

Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja

A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.

szeptember 9., 13:37

Ha jó jövőt akarunk, jó kérdéseket kell feltennünk

Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.

szeptember 4., 06:45

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.

szeptember 2., 06:45

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

augusztus 30., 06:45

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

augusztus 27., 14:30

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.

augusztus 26., 09:00

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.