MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
április 9., 12:20
Sport és belföldi aktualitások – ezekre kattintottak legtöbbet a magyar internetezők 2024-ben
Az NMHH friss tanulmánya a magyarok 2024-es online médiahasználati szokásait mutatja be.
április 26., 06:00
Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően
Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.
március 19., 13:55
Az adathiány a legnagyobb akadálya a személyre szabott vásárlói élmények kialakításának
Az EY tanulmánya szerint az adathiány jelenti a legnagyobb akadályát, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek.
2024. július 21., 06:45
Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
2024. május 16., 07:03
Egy kutatás szerint az internet jó hatással van ránk
Az eredmények azt mutatják, hogy az internethasználat világszerte összefügg a magasabb jóllét érzésével.
2024. május 7., 10:32
Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás
Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.
2024. március 6., 14:07
A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.