Keresés

Sport és belföldi aktualitások – ezekre kattintottak legtöbbet a magyar internetezők 2024-ben

Az NMHH friss tanulmánya a magyarok 2024-es online médiahasználati szokásait mutatja be.

Az adathiány a legnagyobb akadálya a személyre szabott vásárlói élmények kialakításának

Az EY tanulmánya szerint az adathiány jelenti a legnagyobb akadályát, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek.

Egy kutatás szerint az internet jó hatással van ránk

Az eredmények azt mutatják, hogy az internethasználat világszerte összefügg a magasabb jóllét érzésével.

Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően

Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás

Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.

A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.