Keresés

március 19., 13:55

Az adathiány a legnagyobb akadálya a személyre szabott vásárlói élmények kialakításának

Az EY tanulmánya szerint az adathiány jelenti a legnagyobb akadályát, hogy a magyar vállalatok személyre szabott ajánlatokat nyújtsanak ügyfeleiknek.

2024. július 21., 06:45

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

2024. május 16., 07:03

Egy kutatás szerint az internet jó hatással van ránk

Az eredmények azt mutatják, hogy az internethasználat világszerte összefügg a magasabb jóllét érzésével.

2024. május 7., 10:32

Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás

Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.

2024. március 6., 14:07

A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.