Keresés

Keresés

reklám - 71 találat

Mi a reakcióreklámok titka?

október 11., 13:30

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában

tegnap, 13:30

Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában

Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.

október 9., 13:30

"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?

Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról, könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

október 2., 13:00

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett

október 1., 06:46

A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett

A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg a szeptemberi állásboom közepette.

Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók

szeptember 24., 14:00

Mit kezdhet a média és reklámipar a fogyasztók "tiktokizálódásával"?

A TikTok felfutása különösen fontos változásokat hoz a tartalomfogyasztás és a formátumpreferenciák terén.

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

szeptember 18., 12:00

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

szeptember 14., 06:46

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

szeptember 12., 10:00

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

szeptember 10., 11:46

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

augusztus 30., 06:45

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

augusztus 21., 11:00

Így tarthatnak lépést a márkák a fogyasztók AI-rajongásával

Hogyan tudják az egyes márkák kihasználni a mesterséges intelligencia lehetőségeit és biztosítani a jövőjüket a GenAI-alapú kereskedelemben?

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

augusztus 7., 10:00

Eltávolított reklámok: a techcégek élnek buborékban vagy mi lettünk túlérzékenyek?

Magyarázkodás és hirdetések visszavonása - vajon mi állhat az egyre gyakoribb jelenség mögött?

A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó

július 29., 13:00

A tökéletes autóreklám, amiben nincs is autó

A Mercedes zseniális ötlete garantáltan emlékezetes marad.

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

július 16., 06:45

Az ÖRT szerint minden reklám aggályos, amely függésre biztat

Az Önszabályozó Reklám Testület egyetért a Magyar Reklámszövetség álláspontjával.

Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak

július 15., 10:00

Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak

Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

június 30., 10:20

Ezért nem létezhet ember nélkül mesterséges intelligencia

Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.

Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat

június 16., 10:07

Zseniális apák napi reklámokkal pörgetik az eladásokat

Az apák napi reklámok is külön műfajt képeznek Amerikában: mutatunk egy csokornyi jól sikerült kisfilmet!

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

június 12., 17:49

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

Billió dolláros üzlet: a globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt

június 12., 06:41

Billió dolláros üzlet: a globális reklámköltések 2025-ben először lépik át az álomhatárt

Befutott a legfrissebb elemzés és előrejelzés a 2024-es reklámköltésekről: a print gyászolhat, mindenki más örül.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>