Keresés

december 2., 06:46

Így lesz igazán sikeres egy webshop manapság

Szakembereket kérdeztünk arról, mire érdemes figyelni az új piacra lépőknek, miként lehet egy webshop sikeres.

október 22., 13:30

Hogyan szűrhetjük ki a hamis termékértékeléseket?

Egész iparág épült már a véleményvásárlásra, amikor a cégek a hízelgő leírásokért cserébe pénzt vagy valamilyen ajándékot adnak.

október 18., 13:30

Vedd meg most, fizess később - imádják a vásárlók, de komoly buktatói is lehetnek

A Vedd meg most, fizess később (BNPL) modellek esetén az adott pillanatban csak az ár töredékét kell kifizetnünk.

október 8., 06:46

Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól

Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.

szeptember 26., 06:46

Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint

Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.

június 10., 12:43

Íme, kik nyerték a választások online hírversenyét

Meglepőek a számadatok - különösen az élő közvetítések terén.

február 26., 06:05

Google vs. Repropress - Szerzői jogi törvények kérdése a célkeresztben

Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.

január 26., 16:05

Aczél Petra: Mindent tudnak rólad, még azt is, amit törvénytelen tudni

A MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorával többek között arról beszélgettünk, milyen árat fizetünk a digitális forradalomért.