Keresés

Keresés

hirdetés - 41 találat

október 9., 13:30

"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?

Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról, könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.

Mi a reakcióreklámok titka?

október 11., 13:30

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás

október 6., 06:45

Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás

A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

október 2., 13:00

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk

október 1., 14:00

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.

Alapjaiban írhatja át a TikTok-hirdetéseket ez a fontos újítás

szeptember 30., 14:30

Alapjaiban írhatja át a TikTok-hirdetéseket ez a fontos újítás

A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

szeptember 18., 12:00

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

szeptember 12., 10:00

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.

A szemmozgástól az agyhullámokig: hogyan mérhető a figyelem?

augusztus 14., 10:00

A szemmozgástól az agyhullámokig: hogyan mérhető a figyelem?

A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.

Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei

július 28., 06:45

Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei

A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

július 21., 06:45

Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak

Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.

Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”

július 17., 06:45

Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”

Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.

„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital-hirdetés?

július 4., 12:30

„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital-hirdetés?

Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

június 12., 17:49

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

június 11., 06:43

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

Újabb korlátozást vezethet be a YouTube a reklámblokkolók ellen

június 6., 15:44

Újabb korlátozást vezethet be a YouTube a reklámblokkolók ellen

Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.

Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet

május 30., 14:24

Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet

A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.

Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?

május 30., 11:11

Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?

Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

május 16., 14:55

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei

május 10., 13:43

Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei

A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.

/** @noinspection PhpDynamicAsStaticMethodCallInspection */ Page::renderElement('mobil_banner_b'); ?>