MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
december 4., 15:30
Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?
Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?
december 17., 06:46
13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában
Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.
november 20., 15:37
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
november 13., 06:46
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
november 9., 06:46
Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk
A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.
október 30., 06:46
Merőben új digitális köztéri hirdetések fognak megjelenni Magyarországon a szakértő szerint
Milyen jellemző trendek figyelhetők meg és várhatók a köztéri hirdetések terén? Erről kérdeztük Jobbágy Tamást, a Wavemaker kutatási vezetőjét.
október 24., 17:01
Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?
Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.
október 11., 13:30
Mi a reakcióreklámok titka?
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
október 9., 13:30
"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
október 6., 06:45
Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás
A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.
október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
október 1., 14:00
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
szeptember 30., 14:30
Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
szeptember 18., 12:00
Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
szeptember 12., 10:00
Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
augusztus 14., 10:00
A szemmozgástól az agyhullámokig: hogyan mérhető a figyelem?
A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.
július 28., 06:45
Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
július 21., 06:45
Álhírek tesznek keresztbe a világmárkáknak
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
július 17., 06:45
Guttengéber Csaba: „Fontos, hogy a hirdetők megbízható médiaszolgáltatást kapjanak”
Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.
július 4., 12:30
„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
/
3