október 9., 13:30
"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról, könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról, könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.