MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Mi befolyásolja a hírekbe vetett bizalmat? – Erre jutott egy oxfordi kutatás
A nők és az idősebbek jobban érdeklődnek a hírek iránt, a bizalom szempontjából pedig nagy jelentősége van a hírfogyasztás módjának is.
Azonnal értesít a legfontosabb gazdasági hírekről az Economx mobilappja
Az Economx prémium gazdasági site mobilappjában azonnali értesítést lehet kérni a gazdasági és pénzügyi világ legaktuálisabb történéseiről.
Miért problémás, ahogy a média az egészségügyi témákat tálalja?
Komoly kérdéseket vet fel a hírportálok szenzációhajhász gyakorlata.
Egyre népszerűbb hírforrásnak számítanak az influenszerek
Az influenszerek szerepe a marketing- és reklámipar mellett a hírfogyasztásban is egyre jelentősebbé válik.
Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól
Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.
A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.
A Binance megosztotta az Economx cikkét
A kriptovaluta-tőzsde X-oldalán posztolt a cikkről.