június 14., 06:45
Öt évtized óta töretlen a játékmárka sikere - mi a titka?
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
Mindenki ismeri, mindenki szereti, és reklám nélkül két másodpercenként eladnak egyet belőle.
A Bátor Tábor több mint két évtizede nyújt gyógyító élményeket súlyos vagy tartós betegséggel küzdő gyermekeknek és családjaiknak.
A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.
Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.
A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
A szélsőséges tartalmak a fiatalok körében pedig normalizálódnak, ugyanis a képernyőkről az iskolaudvarokba vándorolnak.