Az HBO visszatér gyökereihez, kínálatában nagyobb hangsúlyt kapnak az HBO saját gyártású sorozatai, illetve a Warner Bros. sikerfilmjei. A WBD streaming üzletága két év alatt közel 3 milliárd dollárral növelte nyereségét, az elmúlt évben 22 millió új előfizetővel bővült világszerte, és 2026 végére várhatóan 150 millió fölé emelkedik az előfizetők száma – olvasható a Warner Bros közleményében.
Az új tartalmi stratégia előtérbe helyezi az HBO saját gyártású sorozatait, a Warner Bros. blockbuster filmjeit, a doku, true crime és egyes reality szériákat, valamit a Max saját gyártású nemzetközi sorozatait. A HBO közlése szerint a fejlődést a fogyasztói igények változása is befolyásolta, valamint az a tény, hogy a nézők már nem több, hanem jobb tartalmakat szeretnének látni.
A globális streaming szolgáltatásunkban tapasztalt erőteljes növekedés a programjaink minőségére épül. Ma visszahozzuk az HBO-t, a legmagasabb minőségét képviselő márkát, hogy az elkövetkező években tovább gyorsítsuk ezt a növekedést a streaming világában
– mondta David Zaslav, a Warner Bros. Discovery vezérigazgatója.
Továbbra is arra fogunk összpontosítani, ami egyedivé tesz minket. Egyedi tartalmakkal szórakoztatjuk a felnőtteket és a családokat, és a mennyiség helyett a minőséget helyezzük a fókuszba. Ez nem szubjektív, még csak nem is ellentmondásos - a programjaink egyszerűen csak nagyot szólnak!
– tette hozzá JB Perrette, a streaming szolgáltatásért felelős vezető.
Az HBO márka visszatérésével céljuk tovább lendíteni a szolgáltatást, és erősíteni azt az egyediséget, amelyre az előfizetők számíthatnak a kínálattól.
Úgy gondoljuk, hogy az HBO Max sokkal jobban képviseli a jelenlegi fogyasztói ajánlatunkat és ez a statégia jobban illik a mostani növekedési pályánkhoz. Ez világosan kifejezi azt a hallgatólagos ígéretünket, hogy olyan tartalmakat kínálunk, amelyekről mindenki elismer, hogy egyedülállóak, és - hogy ellopjak egy idézetet, amit az HBO-nál mindig is mondtunk - megéri fizetni értük
– egészítette ki Casey Bloys, az HBO és a Max gyártásákért felelős vezetője.
Az HBO hazánkban nagyjából egy éve változtatta meg a nevét Max-ra, azonban külföldön már hónapokkal előtte megtörtént a váltás.