A Sheba állateledel-márka összegyűjtötte az internet leghíresebb macskáit, hogy egy sor kihívás elé állítsa őket, és kiderüljön, ki a cicák királya a mártás nyalogatásban.

Az AMVBBDO kreatív ügynökség fejlesztette kampány, a The Gravy Race arra keresi a választ, hogy a cicáknak mekkora az étvágyuk, ha a Sheba új macska kajáról van szó, ugyanis egy dolog biztos: az állatok nem hazudnak. A rejtély felgöngyölítése érdekében a cég egy állatbarát versenyt hirdetett, ahol a dobogó utolsó fokát elnyerő cica sem jöhet ki éhesen. A küzdelemnél a Sheba nyolc híres macskát állít egymás mellé, a győztes pedig az a szőrgombolyag lesz, aki a legextrémebb tempóban nyalja fel a márka ízletes macska mártását –olvasható a Marketing Beat oldalán.

A több mint 55 milliós összesített eléréssel rendelkező instasztár macskák, mint például Waffles, My boy Belarus és Coby, a macska egy sor kieséses mérkőzésen verekedik át magukat, amíg végül fény nem derül arra, hogy a közösségi médián kívül ki a legrátermettebb, ha a hasáról van szó.

A macskák számára a nyalogatás a kötődés jele, és most a Sheba egy nyalogatással egybekötött szaftos finomságot kínál, ami megmutatja a macska barátainknak, hogy mennyire imádják őket

– mondta Jean-Paul Jansen, a Mars Pet Nutrition North America CMO-ja.

A drámai pillanatok narrálásához Ian Eagle amerikai sportkommentátort is szerződtették, a döntő mérkőzést pedig élőben közvetítik majd a New York-i Times Square-ről.

Az AMVBBDO kreatív partnere, Andre Sallowicz azt is hozzátette:

A Gravy Race-ben minden hozzávaló megvan ahhoz, hogy a világ egyik leghíresebb versenye legyen: internethírű macskák, egy kiváló sportkommentátor és egy Sheba Gravy Indulgence Entrée-kből álló pálya. És mivel több mint 55 millió macskabarát csatlakozik hozzánk, ezért ez az egyik legnézettebb sportesemény lehet az Egyesült Államokban. A Gravy Race biztosan reflektorfénybe emeli a márkát, és egy csöppnyi mókát és izgalmat ad a termékbevezetéshez.

(Borítókép: Jamie McCarthy /  Natasha Zakharova /  Getty Images)

Címkék