Dwayne Johnson felrobbantotta a „Big Dwayne” energiákat a ZOA energiaital legújabb reklámjában. A BDE („Big Dwayne Energy") a Brahma Bull tulajdonában lévő sportital-gyártó cég legújabb terméke.

Dwayne Johnson 2021-ben dobta piacra a saját márkás energiaitalát, a ZOA Energy-t, aminek új kampányában nem meglepő módon ő a főszereplő. A Szikla mindenkit arra motivál az energiaital legújabb reklámjában, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére használja a „Big Dwayne Energy-t”.

A ZOA Energy új reklámfilmjében egy újonc, hetyke bajszos légtornász, a sok munkától száz felé szakadó dolgozó anyuka és egy műtétet végző sebész bőrébe bújik a színész. A kétségbeesett, esetlen alanyok, miután belekortyolnak az italba, átszáll rájuk a „Big Dwayne Energy", így az emberi tökéletlenség szempillantások alatt elillan, és helyette marad a magabiztosság, az irreális gyorsaság és egyszerűen a menőség. Természetesen a videó alatt Latto Big Energy című slágere szól. A humoros reklám végül azzal zárul, hogy a mai Dwayne Johnson együtt szerepel a 90-es évekbeli önmagával. Az ikonikussá vált fotón, amely az évek során a közösségi média platformokon keringett, a színész fekete garbót, ezüst fukszot, mom jeans farmert és egy övtáskát visel.

A BDE a ZOA Energy, a Brahma Bull tulajdonában lévő sportital-gyártó cég legújabb itala. Egy nyilatkozatban Dany Garcia, a vállalat egyik vezetője azt mondta a BDE-ről:

A ZOA Energy-nél az az elsődleges, hogy mindenki számára elérhető legyen a „Big Dwayne Energy" – ez a meglepő fogalom azt tükrözi, hogy félelem nélkül önmagunk lehessünk, és szégyenérzet nélkül osszuk meg a világgal egyedi énünket. Ennek a gondolkodásmódnak az elfogadásával és a test ZOA-val való feltöltésével az emberek nemcsak energikusnak, hanem magabiztosnak, bátornak és eltökéltnek érzik magukat, hogy elérjék a bennük rejlő teljes potenciált.

– olvasható Sescoops cikkében.

Johnson az egykori feleségével, Dany Garciával, és annak férjével, Dave Rienzivel és John Shulmannal közösen alapította a ZOA-t. A színész People-nek tett nyilatkozatában azt mondta, hogy

a legújabb projektjükhöz olyan kampányt akartam létrehozni, ahol a lehető legnevetségesebben nézhetek ki, és olyan vicces ruhákba és öltözékekbe bújhatok, amelyekben mégis jól érzem magam.

A színésznek nem ez az egyetlen vállalkozása

A ZOA mellett a The Rocknak saját, díjnyertes tequila márkája is van, amelyet 2019 októberében indítottak útjára. Az alkohol márka, a Brahma Bull emellett társtulajdonosa a United Football League-nek.

(Borítókép: Daniel Knighton / Getty Images )

Címkék