A hazai televíziócsatornákon és online felületeken futó vállalati és nőgyógyászati image kampányfilmek egy újonnan létrehozott virtuális LED-stúdióban készültek, fejlett VFX-megoldásokkal kombinálva – ez a technológia hazai reklámipari környezetben is szinte példa nélküli.
A hollywoodi filmgyártásból ismert technológia lehetővé tette, hogy a reklámfilmben a világ bármely pontját életre keltsék valós időben, fotórealisztikus környezetben, élő szereplőkkel. A Richter küldetését, a folyamatos alkalmazkodás és innováció képességét a gyógyítás érdekében, új perspektívában jelenítik meg. A két image film közös vonása az erőteljes vizualitás, a nemzetközi gondolkodásmód, valamint az az üzenet, hogy a Richter megbízhatóan támogatja az emberek egészségét – bárhol is éljenek a világon.
A Richter öt világrészre kiterjedő piachálózatával több mint száz országban van jelen. Ezért is volt számunkra fontos, hogy az új vállalati és nőgyógyászati image kampányaink ne csak technológiai értelemben legyenek úttörők és nemzetköziek, hanem üzenetükben is átlépjék a határokat és képesek legyenek megmutatni a vállalat globális innovátorként betöltött szerepét
– mondta el Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Csoportszintű PR, CSR és Kormányzati Kapcsolatok vezetője.
A vállalati image film koncepciója az emberiség alkalmazkodóképességét állítja párhuzamba a Richter Gedeon innovációs és adaptációs képességével. A film egy vizuális utazás keretében a világ különböző pontjairól mutat be alkalmazkodási helyzeteket – természeti, társadalmi, életmódbeli példákon keresztül –, érzékeltetve, hogy a Richter tevékenysége révén az emberiség közös egészségügyi kihívásaira ad megoldást világszerte.
A nőgyógyászati image film a nők sokszínűségére és eltérő élethelyzeteire fókuszálva mutatja meg, hogy a Richter terápiás fejlesztései hogyan rezonálnak a nők életének különböző szakaszait jellemző igényekre és kihívásokra. A film több karakteren keresztül, globálisan ábrázolja a női tapasztalatok sokféleségét – kulturálisan, társadalmilag, élethelyzet szerint. A történet a világ különböző tájain élő nőket jelenít meg, majd egy meglepő dramaturgiai csavarral tér vissza a kiindulóponthoz – ezzel is hangsúlyozva a Richter által kínált megbízhatóságot és gondoskodást, amely állandó egy változó világban is. A kampánykoncepciót a Richter PR csapata a Merlin Communications kreatív ügynökséggel közösen dolgozta ki.