A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására.

A Tej Terméktanács kampányának központi vizuális eleme a most bemutatott Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik. A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli.

A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma. Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat: országos bannerhirdetésekkel, televíziós reklámkampánnyal, a trappista gyártását bemutató edukációs kisfilmmel, influencer együttműködésekkel, valamint ismeretterjesztő, oktató jellegű közösségi média posztokkal hirdeti a sajtfogyasztás fontosságát.

A kampány központi platformja a www.sajtsziv.hu weboldal, amely minden kommunikációs csatornán megjelenik, és közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztók és a kampány fő üzenetei között. A honlap kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.

A Terméktanács bízik benne, hogy a kampány erősíti a hazai trappista sajt presztízsét, és újraértelmezi annak helyét a magyar háztartásokban. 

Címkék