A Pepsi Thirsty for More című, új reklámfilmjében a kamera különböző baráti társaságokat követ, amint együtt töltik az időt játékkal, táncolnak egy koncerten, karaokéznak vagy épp autóval kirándulnak, majd a márka nagyköveteként David Beckham is feltűnik, és azt üzeni: "Ha szereted, akkor az soha nem pazarlás."
Már több mint 20 éve készítünk együtt kampányokat, és ez idő alatt rengeteg nagyszerű dolgot hoztunk létre. Nagyon élveztem a legutóbbi kampány forgatását, és izgatottan várom, hogy mi következik
– nyilatkozta a projektről Beckham.
Az évek során az egykori focista szerepelt már néhány emlékezetes Pepsi-reklámban, köztük a 2002-es Sumo-ban, amelyben ő és csapattársai egy csapat szumóbirkózóval szálltak szembe. Egy másik, 2003-as filmben a Pepsi egy western stílusú párbajt alakított át humoros büntetőpárbajjá Beckham részvételével a Wild West című film koncepciójaként, majd 2004-ben a Football Warriors következett, amelyben Beckham harcosnak öltözve, a focitudását használva segített megvédeni a főszereplők üdítőitalait.
Az új kampány világszerte április 24-én indult, az Egyesült Királyságba készített verzió pedig jövő héten, május 1-jén lesz látható.