A drogérialánc TikTok-csatornája épp most érte el a 200 ezer követőt, és a belső influenszerek is jelentősen hozzájárultak a Rossmann digitális jelenlétének erősítéséhez.
A Rossmann Magyarország egyedi kezdeményezéssel erősítette digitális jelenlétét: bolti dolgozói immár influenszerként is képviselik a márkát a TikTok platformon. Az innovatív program keretében a vállalat 2023 elején versenyt hirdetett az értékesítésben dolgozó munkatársai körében, amelynek célja a belső tehetségek felfedezése és a közösségi médiába való aktív bevonása volt.
A verseny során a jelentkező munkatársak a Rossmann által biztosított termékekről készítettek videókat saját TikTok-csatornájukon, meghatározott hashtaggel és a hivatalos Rossmann TikTok-csatorna megjelölésével. A beküldött tartalmak minősége és megtekintési száma alapján a vállalat belső zsűrije – amely értékesítési vezetőkből és social media marketing szakemberekből állt – hat tehetséges dolgozót választott ki, akik havonta készítenek tartalmakat a Rossmann hivatalos TikTok-csatornájára.
Hiteles márkamegjelenés és egyedi tartalmak
A program eredményei már most láthatóak: 2023. november 17. és 2024. október 29. között több mint 50 videó készült a kiválasztott dolgozók közreműködésével, amelyek együttesen meghaladták a 3,5 millió megtekintést. A tartalmak sikerességére való tekintettel a konstrukció azóta is folyamatosan működik, a videókban változatos termékkategóriákat mutatnak be, alkalmazkodva az aktuális szezonális trendekhez. A legnépszerűbb témák közé tartoznak az új termékek és promóciók bemutatása, az ünnepi ajánlatok ismertetése, valamint smink- és ápolási tippek megosztása.
A dolgozók bevonása lehetővé tette, hogy a Rossmann TikTok-csatornája olyan egyedi és hiteles tartalmakat nyújthasson, amelyek közvetlenül a követőkhöz szólnak. Az élénk közösségi aktivitásnak köszönhetően a dolgozók által készített videók havonta átlagosan 300.000-400.000 megtekintést generálnak, jelentősen hozzájárulva a csatorna népszerűségéhez, amely épp most érte el a 200 ezer követőt.
A jövő iránya: további bevonás és közösségi erősödés
A Rossmann elhivatott abban, hogy folytassa ezt az egyedi kezdeményezést, és több belső influenszert vonjon be a tartalomgyártásba. A program hosszútávú célja, hogy a dolgozók továbbra is aktív szereplői legyenek a márka online jelenlétének, és értékes, hiteles tartalmakkal inspirálják a követőket
– fogalmazott közleményében a Rossmann.