Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása. A témák között kiemelt helyet kapnak majd a mesterséges intelligencia napi tevékenységekbe történő implementálásának széleskörű lehetőségei is. A digitális marketing aktuális témái mellett a fórumon kerül majd sor a Marketing Diamond Awards, az Év Honlapja Díj, a Városmarketing, valamint az idén újra életre hívott Sportmarketing Diamond Awards elismeréseinek átadására is.
„Az év digitálismarketing-eseményét szervező Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célja, hogy a mindennapok során használható marketingmegoldások bemutatásával hozzájáruljon az igényes és szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a hazai marketingszakma gyakorlati szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében”
– mondja a szervezet elnöke, Hinora Ferenc.
„Mindez egyben ahhoz is hozzájárul, hogy a szakmán túl, az üzleti döntéshozók is jól lássák a marketingtevékenységek üzleti növekedésben betöltött kiemelt szerepét. A Digital Forum fő küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása.”
Az esemény két fő színpadán a marketing digitális eszközparkja és AI-alapú megoldások kerülnek majd középpontba. A fórum további két tematikus teremében emellett izgalmas város- és sportmarketing előadásokkal készülnek a szervezők, ahol szintén a digitális innovációé lesz a főszerep.
Az konferencia fő szervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezője a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, akik a védnöki körrel együtt elkötelezetten hisznek abban, hogy a korszerű, AI megoldásokkal támogatott digitális marketingtevékenység eredményesen támogatja az üzleti növekedést és egyúttal magasabb szintre emeli a szakma színvonalát és megbecsülését.