Keresés

Várja a pályázatokat a 2025-ös Green Pledge

A kezdeményezés célja, hogy felhívja az ágazat figyelmét a környezetvédelemre, a környezet megfelelő ábrázolására és a greenwashing elkerülésére.

A Pentacom lett Az Év Ügynöksége: Losonczi Balázs ügyvezetőt kérdeztük a sikerről

A Magyar Marketing Szövetség a Digital Marketing Forumon adta át Az Év Ügynöksége díjat. A MediaFuture beszámolója a helyszínről.

Szakemberek szerint a digitális korban az adatstratégia a vállalati siker kulcsa

A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának eseményén az volt a téma, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak adatvagyonukkal.

További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) közgyűlése egyhangúlag Hinora Ferencet választotta meg a szervezet elnökének.

A marketing társadalmi hatásairól és felelősségéről tartottak kerekasztal-beszélgetést

A Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja a marketing társadalmi hatásait és felelősségét helyezte középpontba legutóbbi eseményén.

Digitális marketing konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

Az esemény célja a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása.