Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit? A snack márka, a Cheeto's szerint az emberek 99 százaléka a domináns kezével fogyasztja el a finomságot – számolt be róla a Famous Campaings.
A márka szerint a fogyasztóknak két választása van a jelenségből kiindulva: az egyik, hogy leteszik a nasit és éhen maradnak, a másik, hogy megpróbálják nem a domináns kezükkel elvégezni a napi feladatokat, miközben falatoznak. Erre reflektálva a márka megalkotta az „Other hand” nevű kampányát, mely a patt helyzetet egy humoros reklámvideóban vizualizálja.
A „másik kéz” használatának lehetséges eredményei a kampányvideóban egyszerre mókás és egyszerre szürreális eredményeket szül. Látható többek között egy bűnügyi rajzoló, aki a „másik” kezével próbálja lerajzolni a leírt bűnöző arcképét: a fotografikus elképzelésből végül egy általános iskolás karikatúra születik. A falatozni vágyó rajzoló mellett megjelenik egy plasztikai sebész is, aki realizálja, hogy a nem domináns kezével végzett orrplasztikai műtét rendkívül félresikeredett. A kampány a hűséges fogyasztókon viccelődik, akik a legkomolyabb helyzetekben sem hajlandóak letenni a zacskót.
A Cheetos-rajongók mindenhol ismerik azt az érzést, amikor el kell végezniük valamit, de az ujjaikat beborítja a szeretett narancssárga por. Ahelyett, hogy letennék a Cheetos zacskót, kipróbálják a másik kezüket, így a dolgok gyakran humorosan „rosszul” alakulnak. A kihagyott pacsizástól kezdve a napi feladatokkal kapcsolatos balsikerekig, ez a kampány igazi ódája a rajongóknak, akik bármit megtennének kedvenc rágcsálnivalójukért.
– mondta Tina Mahal, a PepsiCo Foods North America marketingért felelős vezető alelnöke az új reklámszpotról egy sajtóközleményben.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Cheetos)