A gazdasági nehézségek és a szédítő ingatlanárak mellett nem meglepő, hogy rengeteg fiatal dönt úgy, még egy kicsit élvezi az otthoni fészek melegét. Ez a döntés azonban kellemetlen következményekkel járhat: például ott vannak a kínos összecsapások anyával és apával.
A Sprite Latin-Amerikában az intim tér miatt küzdő fiatalok megmentésére indult a The Knocklace Collection nevű kampányában. A kezdeményezés két reklámfilmet tartalmaz a Downstairs DJ-t és Feeding the Ducks-t, amely a kínos helyzetek okozta kellemetlen érzést igyekszenek enyhíteni.
A márka egy technológiai megoldást is kieszközölt a probléma orvoslására: A The Knocklace Kollekciót, amely három high-tech nyakláncot tartalmaz, melyet a brazil Pay 4 Brain technológiai céggel közösen alkottak meg. A kollekció minden egyes darabja egy titkos érzékelőt tartalmaz, amit okostelefonnal lehet összekapcsolni. Így tud jelezni az adott fiatalnak, ha a bizonyos, akár intimebb tevékenység közben a szülők kéretlenül közelítenek. A medálokban emellett fotót is lehet tárolni, hogy személyesebb lehessen a szülő riasztó nyaklánc.
A Downstairs DJ című reklámvideóban egy anya véletlenül benyit felnőtt fürdőző lányához, aki éppen egyszemélyes bulit tart a habok között elmerülve. A Feeding the Ducks-ban pedig egy egészen bizarr jelenetnek lehetünk szemtanúi, ahogy egy fiatal felnőtt srác egyedül a szobában eufórikus tevékenységet folytat: azaz kacsákat etet egy felfújhatós gumimedencében. A kopogás nélkül betoppanó apuka legalább annyira kellemetlenül érzi magát a látványtól, mint gyermeke.
Amellett, hogy a Sprite új reklámvideói bizaran humoros érzést keltenek, egy rendkívül fontos gondolatra hívják fel a figyelmet: a határok meghúzására, ami nélkül nem tud megvalósulni az élni és élni hagyni általános elve.
A kampány az AKQA Casa, egy São Pauló-i székhelyű kreatív ügynökség munkája. Az AKQA Casa kreatív igazgatója, João Gandara elmondta, hogy:
A Knocklace kollekció egy humoros eszközként jelenik meg, hogy felhívja a figyelmet a párbeszéd és a magánélet fontosságára. A Sprite, mint márka segít az embereknek higgadtnak maradni, így tökéletes nagykövete az ilyen típusú innovációnak.
Az új kampány egyébként a Sprite 2022-ben indult Heat Happens globális kampány továbbfejlesztése, amely a mindennapi élet elkerülhetetlen és potenciálisan bosszantó pillanatait veszi sorra.
(Forrás: The Drum)
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Knocklace Collection Sprite)