Nagyon úgy tűnik, hogy egyes márkák a Barbie-őrület utolsó morzsáit is fel akarják szippantani, mielőtt végleg lecseng a már most megkopott rajongói láz. A Heinz észbe kapott és a Mattelel szövetkezve – a 2023 nyarán megjelent film margójára – megalkotta a rózsaszín barbiecue szószát – írja a Marketing Beat.
A limitált kiadású vegán majonéz nemcsak a nagysikerű Barbie-film, hanem az első Barbie baba születésének 65. évfordulója miatt is aktuális. A Heinz egyébként már tavaly felvetette a rajongóknak az ötletet, akik akkor a komment szekcióban megvadultak a pinkre festett szósz gondolatától, így végül úgy döntöttek, hogy megadják a fogyasztóknak azt, amire vágynak.
A márka egyébként cékla-kivonatot alkalmazott a Barbie-szín eléréséhez. A Heinz nem először vesz elő a tarsolyából ehhez hasonló fondorlatos együttműködést, korábban összefogott az Absoluttal, hogy egy vodkás tésztaszószt dobjon piacra.
Ruth Henriquez, a Mattel fogyasztói termékekért, kiadványokért felelős vezetője elmondta:
Ez a partnerség egy újabb lehetőséget nyit a Barbie-rajongók számára, hogy hazavihessék Barbie világát.
Thiago Rapp, a Heinz ízlésfejlesztési igazgatója azt is hozzátette:
A Barbie tavaly újra és újra megnyerte a britek szívét, és miután láttuk, hogy a szósz ötlete milyen reakciókat váltott ki a rajongóinkból a közösségi médiában, tudtuk, hogy meg kell valósítanunk. Mindig keressük a módját, hogy újítsunk, és megadjuk a rajongóinknak, amit szeretnének.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Anadolu / Getty Images)